|
کدخبر: 256304

نکات ساده و کاربردی در انتخاب رنگ مناسب و کاهش هزینه رنگ آمیزی خانه

وقتی نوبت به نقاشی ساختمان می‌رسد، هر راه ممکنی را جستجو می‌کنیم تا آن را به بهترین شکل انجام دهیم زیرا رنگ آمیزی دیوارهای داخلی و حتی نمای ساختمان درست مانند پنجره، دریچه‌ای به روح ماست. برای اینکه بتوانیم روح خود را با رنگ اتاق ها و فضای خانه نوازش کنیم، باید در انتخاب رنگ و انجام مراحل رنگ کاری دقت کنیم.

در این مقاله کوتاه، مهمترین نکات انتخاب رنگ مناسب اتاق خواب، آشپزخانه یا سالن پذیرایی را بیان کرده ایم تا بتوانید به نتیجه مطلوبی از نقاشی کردن منزل دست بیابید.

پیدا کردن یک نقاش ساختمان خوب برای انجام پروژه‌های نقاشی ساختمان در تهران، اصفهان و سایر شهرهای بزرگ یک مرحله مهم محسوب می‌شود. برای اینکه بتوانید در هر شهر کشور بهترین خدمات نقاشی ساختمان را دریافت کنید، با راهنمایی های ما همراه باشید.

 

انتخاب رنگ نقاشی ساختمان در تهران

 

نکات مهم در انتخاب رنگ و نقاشی ساختمان

رنگ بیش از آنچه تصور می‌کنید بر احساسات ما تأثیر می‌گذارد، بنابراین مهم است که در مورد روند نقاشی ساختمان، کمی تحقیق کنید تا از انتخاب رنگ‌های خود نهایت لذت را ببرید. رنگی که انتخاب می‌کنید می‌تواند تأثیر مثبت یا منفی بر احساسات شما داشته باشد، به همین دلیل یک نقاش ساختمان خوب باید روانشناسی رنگ را به خوبی بشناسد.

 

انتخاب براساس نوع رنگ

موضوع مهم دیگر برای نقاشی ساختمان اصفهان یا هر شهر دیگری، انتخاب نوع رنگ است. انتخاب هر نوع رنگ به مقدار بودجه، نیازهای دکوراسیون، اقلیم منطقه و ویژگی‌های هر کدام بستگی دارد. برای رنگ آمیزی دیوارها می‌توان از رنگ‌های مختلف نیز استفاده کرد.

  • رنگ روغن
  • رنگ اکریلیک
  • رنگ پلاستیکی
  • رنگ بلکا
  • رنگ مولتی کالر
  • رنگ اپوکسی

انتخاب صحیح نوع رنگ، حتی می تواند در هزینه های نقاشی ساختمان نیز اثرگذار باشد. به عنوان مثال، برای سقف ها که در زیاد دسترس نیستند و در نتیجه مشکل کثیف شدن و نیاز به شستشو وجود ندارد، نقاشی با رنگ پلاستیک که ارزانتر از سایر انواع رنگ هست، به کاهش قیمت تمام شده نقاشی منزل کمک می کند.

 

انتخاب براساس نوع فضا

انتخاب رنگ‌های تیره باعث کاهش روشنایی فضای داخل و تنگ نشان دادن فضاهای مختلف شود. اما رنگ‌های روشن به باز شدن و روشنایی بیشتر فضای داخل کمک می‌کنند. پس بهتر است به سراغ رنگ‌های روشن و پاستلی بروید. اما می‌توانید از ترکیب رنگ‌های مختلف برای رنگ کاری دیوار ساختمان استفاده کنید.

همچنین برای انتخاب رنگ مناسب، توجه کردن به کاربرد فضای داخل مهم است. هر بخش از خانه دارای فضا و کاربری متفاوتی است، به عنوان مثال، آشپزخانه به دلیل جنب و جوش زیاد و توجه به تمیزی محیط می‌تواند به رنگ سفید یا کرمی انتخاب شود. در حالی که اتاق خواب فضایی برای کسب آرامش است و در نتیجه، رنگ آبی و سبز بهترین گزینه‌ها هستند.

 

کاهش هزینه نقاشی ساختمان

 

چطور هزینه نقاشی ساختمان را کاهش دهیم؟

قیمت نقاشی ساختمان در تهران شامل هزینه نیروی کار، مواد و متر مربع فضاست. در این مبلغ موارد جانبی دیگری مانند نیازهای مربوط به زیرسازی دیوارها، نقاشی درب و پنجره و پتینه کاری نیز لحاظ می‌شود. برای مثال، قیمت نقاشی منزل با رنگ روغن با هزینه نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک یا رنگ پلاستیک متفاوت است.

اما اگر می‌خواهید در هزینه نقاشی ساختمان صرفه جویی کنید، بهترین کار این است که از یک نقاش ماهر کمک بگیرید. بدین دلیل که هر چه کیفیت رنگ و خدمات نقاشی بالا باشد، عمر رنگ آمیزی دیوارها بیشتر می‌شود و از این طریق یک سرمایه گذاری بلند مدت خواهید داشت. رنگ بی‌کیفیت به مرور زمان تخریب می‌شود و دوباره مجبور به انجام نقاشی خواهید بود.

با این حال، اگر خودتان توانایی بتونه کاری دارید و می‌توانید کارهای تعمیراتی را انجام دهید، بخشی از هزینه‌های نقاشی ساختمان کاهش پیدا می‌کنند. شما همچنین می‌توانید برای کاهش هزینه‌ها به سراغ رنگ ارزان‌تر یا کاهش فضای متر مربع مورد نیاز برای رنگ آمیزی بروید. اما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً به دنبال کار با کیفیت جهت نقاشی ساختمان اصفهان باشید تا طول عمر رنگ آمیزی منزل ی محل کار شما افزایش کنید.

 

مزیت های بکارگیری یک نقاش ماهر ساختمانی

نقاشی ساختمان یک کار پر زحمت و پیچیده است که نیاز به دانش و مهارت خوب در نقاشی، روانشناسی رنگ و استفاده درست از متریال دارد. با گذشت زمان، ترک‌ها و رطوبت روی دیوارها سر باز می‌کنند و باعث می‌شوند تا خانه شما نیاز به یک تغییر اساسی داشته باشد. اگر کار را خودتان به دست بگیرید، بدون داشتن هیچ تجربه‌ای ممکن است مشکلات را بدتر کنید. پس بهتر است از یک نقاش ماهر و کاربلد کمک بگیرید.

همکاری با یک نقاش ساختمان ماهر می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

  • نقاش می‌تواند به شما در تصمیم گیری در مورد نیازهای زیرسازی، انتخاب نوع رنگ و نحوه رنگ آمیزی دیوارها کمک زیادی کند.
  • نقاش خوب قبل از انجام کاری از تمام جزئیات اولیه مراقبت می‌کند. این مهم شامل تمیز کردن وسایل، پوشاندن مبلمان و دیوارها خواهد بود.
  • نقاش خوب همچنین از اشتباهات پرهزینه اجتناب می‌کند و حتی در زمان شما صرفه جویی می‌کند.

 

نقاشی ساختمان اصفهان و دیگر شهرها

 

چطور یک نقاش ماهر ساختمانی در هر شهر پیدا کنیم؟

جستجو برای یافتن یک نقاش مهار کار سختی است اما پلتفرم‌های آنلاین کار را برای شما راحت کرده‌اند. برای مثال، وب سایت و اپلیکیشن «خدمت از ما» با ارائه خدمات باکیفیت در راستای نقاشی ساختمان توسط متخصصین ماهری که در 44 شهر ایران دارد، توانسته حداکثر رضایت را در میان بسیاری از پلتفرم‌های دیگر کسب کند.

یک مزیت بسیار جذاب سفارش آنلاین  نقاشی ساختمان در این پلتفرم ها اینست که تعداد زیادی از نقاشان ساختمانی هر شهر را میتوانید یکجا پیدا و مقایسه کنید. همچنین می توانید تجربه مشتریان قبلی از سپردن کار به هر متخصص را بخوانید و بهترین فرد را انتخاب کنید.

اگر به دنبال خدمات نقاشی ساختمان در تهران هستید، هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد و از تمام مناطق 22 گانه پایتخت امکان دریافت خدمات آنلاین را دارید. اگر هم به دنبال خدمات نقاشی ساختمان اصفهان هستید، این امکان برای شما وجود دارد تا در خانه بنشیند و به راحتی نقاش مورد نظرتان را با بررسی قیمت، سابقه و نظرات مشتریان قبلی انتخاب کنید. به طور کلی، استفاده از پلتفرم‌های آنلاین می‌توانند در صرفه جویی در زمان و هزینه‌های شما کمک زیادی می‌کند.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها