|
کدخبر: 239055

معرفی بروزترین شماره تلفن سازندگان در سطح شهر در سایت پرشین سازه

راه و مسکن معرفی بروزترین شماره تلفن سازندگان در سطح شهر در سایت پرشین سازه

تهران شهر ساخت و سازهای بزرگ و عظیم است. به هر طرف و هر محله ای که سر بزنید، ساختمان های بزرگی را می بینید که در حال ساخته شدن هستند و افراد زیادی برای تکمیل این پروژه دور هم جمع شده اند.

واقعیت این جاست که برای تمام اشخاصی که به نحوی با ساختمان سازی سر و کار دارند، پروژه های در حال ساخت تهران می تواند یک بهشت موعود باشد. صدها ساختمان در حال ساخت، نوید می دهد که همواره کارهایی برای افراد شاغل در امور ساختمانی وجود دارد.

اما گاهی مواقع رقابت برای به دست آوردن این مشاغل کار سختی است. درست است که ساختمان های زیادی در تهران و حومه ساخته می شود اما شاید بدون اغراق بتوان گفت که افراد زیادی هم برای به دست آوردن شغل در این ساختمان ها با هم رقابت می کنند. از کارگران و استاد کاران گرفته تا فروشندگان مصالح ساختمانی که می توانند محصولات خود را به این ساختمان ها و سازندگان آن بفروشند.

اگر یک استراتژی درست داشته باشید و در کنار آن، مزیت رقابتی نیز در اختیارتان باشد، می توانید در این بازار، سهمی هم برای خود داشته باشید. اما چگونه می توان یک استراتژی درست بازاریابی برای محصول یا خدمات خود در حوزه مشاغل ساختمانی داشت؟ با ما همراه باشید تا به طور مفصل در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.

بانک اطلاعات ساختمانی

یکی از بهترین ابزارهایی که با استفاده از آن می توانید برنامه ریزی دقیق و درستی برای رونق کسب و کار ساختمانی خود داشته باشید، استفاده از بانک اطلاعات ساختمانی است.

این بانک های اطلاعات ساختمانی دارای صدها اطلاعات ریز و درشت در مورد ساختمان های در حال ساخت تهران هستند. این اطلاعات می توانند بهترین کمک برای بازاریابی بهتر باشد. شما با استفاده از این اطلاعات می توانید استراتژی درستی برای تبلیغات خود داشته باشید. در ادامه به برخی از اطلاعات مهم موجود در بانک اطلاعات ساختمانی اشاره می کنیم.

پیمانکاران ساختمان

شماره تلفن سازندگان و پیمانکاران تهران

یکی از اصلی ترین اطلاعات موجود در این بانک های اطلاعاتی، شماره تماس سازندگان تهران است. تصور کنید که فروشنده کاشی و سرامیک هستید و می خواهید به طور مستقیم، محصولات خود را عرضه کنید. طبیعتاً اولین مشتری های شما، افرادی هستند که ساختمانی در حال ساخت دارند. با در اختیار داشتن شماره تلفن این پیمانکاران ساختمانی می توانید به طور مستقیم، کالای خود را به آن ها معرفی کنید. مثلاً با راه اندازی یک پنل پیامکی می توان چنین کاری را انجام داد.

بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه به عنوان یکی از به روزترین دیتابیس های ساختمانی کشور، شماره تماس تمامی پیمانکاران تهران را در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب شما می توانید بدون واسطه کالا یا خدمات خود را به فروش برسانید. درصد خطا در این بانک اطلاعات بسیار پایین است و تمامی اطلاعات موجود در آن به طور مداوم آپدیت می شوند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده از اطلاعات موجود در آن استفاده کنید.

مرحله ساخت پروژه های ساختمانی تهران

یکی دیگر از مهم ترین اطلاعاتی که در این دیتابیس ساختمانی ارائه می شود، مرحله ی ساخت یک پروژه ی ساختمانی است. این نکته بسیار حائز اهمیت است چرا که بازاریابی هدفمند کمک می کند. مثلاً تصور کنید که شما فروشنده آهن آلاتی مثل میلگرد هستید. اما پروژه ی ساختمانی مورد نظر شما در مرحله ی نازک کاری قرار دارد. بنابراین دیگر نیازی به خدمات عرضه شده توسط شما، نخواهد داشت. به این ترتیب می توانید به طور هدف مند و درست، بازاریابی داشته باشید و به سراغ پروژه های بروید که در مراحل اولیه ساخت و ساز هستند. جایی که دقیقاً به خدمات و محصولات شما نیاز دارند.

متراژ و مساحت پروژه های در حال ساخت تهران

از مهم ترین اطلاعات موجود در بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، اشاره به متراژ و مساحت پروژه های در حال ساخت تهران است. گاهی مواقع شما فقط به دنبال پروژه های بزرگ یا کوچک هستید. با استفاده از این اطلاعات می توانید انتخاب درست تری داشته باشید. شما می توانید با فیلترگذاری مناسب، مستقیماً به سراغ پروژه هایی بروید که بازار هدف شما را در برمی گیرد.

آدرس پروژه های ساختمانی تهران

شاید بعد از شماره تماس سازندگان تهران، هیچ یک از اطلاعات این دیتابیس به اندازه ی آدرس پروژه های ساختمانی تهران مفید و مؤثر نباشد. خیلی از افراد می گویند خودشان می توانند به سادگی، به سراغ پروژه ی مذکور بروند و با سر زدن به این پروژه ها، آدرس تک به تک آن ها را دربیاورند. اما این کار بیهوده و بسیار زمان بر است.

یک بانک اطلاعاتی، این امور را برایتان ساده تر کرده است. گاهی مواقع ممکن است شما نیازمند این باشید که فقط به سراغ ساختمان هایی بروید که در نزدیکی محل کارتان هستند یا این که فقط می خواهید منطقه 1 تهران را پوشش بدهید. به این ترتیب با فیلترگذاری مناسب در این بانک اطلاعاتی می توانید با چند کلیک ساده، به اطلاعات مد نظر خود دست پیدا کنید.

در واقع بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه همه چیز را برایتان ساده تر و راحت تر خواهد کرد و باعث می شود که مشتریان خود را گسترش دهید و بازار بزرگ تری برای خودتان دست و پا کنید.

پروژه های ساختمانی

بهترین بانک اطلاعات ساختمانی

اما چرا از میان تمام بانک های اطلاعات ساختمانی، پرشین سازه را پیشنهاد می کنیم؟

دلیل اول: باید بدانید که مهم ترین اصل در یک بانک اطلاعات ساختمان، این است که اطلاعاتی به روز و آپدیت داشته باشد. اگر این اطلاعات تاریخ مصرفشان بگذرد دیگر به درد هیچ کس نخواهند خورد. بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، یکی از بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی موجود در کشور است چرا که اصل آپدیت بودن را به خوبی رعایت کرده است. تمامی اطلاعاتی که در این بانک اطلاعاتی موجود هستند با وسواس و دقت زیادی جمع آوری شده اند و نیروهای زیادی به طور مداوم، ساختمان های در حال ساخت تهران را رصد می کنند تا در صورت بروز کوچک ترین تغییری در آن ها، این تغییرات در بانک اطلاعاتی نیز درج شود.

دلیل دوم: یکی دیگر از بهترین ویژگی های بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، این است که هر روز، حدود 50 پروژه ساختمانی دیگر به این بانک اطلاعاتی اضافه می شود. بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که به طور مداوم، کاری برای انجام دادن خواهید داشت و بازار جدیدی وجود دارد که بتوانید محصولات خود را در آن عرضه کنید.

دلیل سوم: بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، تمامی اطلاعات خود را به صورت تفکیک شده ارائه می کند. به این معنی که اگر بخواهید مثلاً فقط پروژه های ساختمانی منطقه 22 تهران را به شما نمایش بدهد، می توانید با چند کلیک ساده این کار را انجام بدهید. گشتن در میان این حجم از پروژه های ساختمانی می تواند کار سخت و دشواری باشد. اما به این ترتیب، کارتان بسیار ساده تر و راحت تر خواهد بود.

در نهایت این که، برای کسانی که در یکی از مشاغل ساختمانی مشغول به کار هستند، بسیار لازم و ضروری است که یکی از این بانک های اطلاعاتی را در اختیار داشته باشند. در بازار پر رقابت امروزی، بدون اطلاعات کافی، نمی توانید دوام بیاورید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها