|
کدخبر: 198814

آغاز ساخت پنج هزار مسکن برای این افراد

سرپرست بنیاد مسکن از آغاز ساخت ۵ هزار مسکن محرومان خبر داد و گفت: بنیاد مسکن ساخت مسکن استیجاری را به دولت پیشنهاد داده‌ است.

عزیزالله مهدیان، سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنیاد مسکن پس‌از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شد و کار خود را در حوزه مسکن محرومان فعالیت آغاز کرد و از ابتدا تاکنون بیشتر فعالیت‌های بنیاد مسکن در حوزه ساخت مسکن محرومان و بازسازی مناطق جنگ‌زده بوده است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن پس از جنگ در حوزه بازسازی اقدامات گستردهای انجام داد به‌طوری‌که یک واحد مسکونی را دو تا سه بار بازسازی می شود  و پس از بمباران دوباره مجبور بودیم از ابتدا دوباره ساخت آن  واحد انجام شود.

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب با اشاره به همکاری‌های بنیاد مسکن با سایر نهادها اظهار داشت: بنیاد مسکن در همکاری با بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام فعالیت و ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

مهدیان با بیان اینکه مهمترین ماموریت بنیاد مسکن ساخت مسکن برای محرومان است، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر این اقدامات توسعه یافته‌است.

 سرپرست بنیاد مسکن از آغاز ساخت ۵ هزار مسکن محرومان خبر داد و گفت: بنیاد مسکن تاکنون ساخت پنج هزار مسکن محرومان را آغاز کرده‌ است.

وی گفت:ساخت مسکن شهری برای خانواده‌های محروم در شهرها به دلیل آنکه رقم بالاتری دارد دشوار است بنابراین ما اولویت ساخت مسکن محرومان را در روستاها ادامه می‌دهیم.

 وی با اشاره به ساخت مسکن استیجاری اظهار داشت: بنیاد مسکن ساخت مسکن استیجاری را به دولت پیشنهاد داده‌ است.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها