|
کدخبر: 174853

آخرین قیمت مسکن در مناطق مختلف پایتخت + جدول

طبق براوردهای صورت گرفته ۱۱ درصد از ایرانیان در تهران زندگی می کنند و در این بین مناطق ۴ و ۵ بالاترین تراکم جمعیت را دارند و در مقابل آنها مناطق یک و دو و سه قرار گرفته اند که تعداد زیادی از شهروندان تهرانی توانایی خرید خانه در این مناطق پایتخت را ندارند.

راه و مسکن آخرین قیمت مسکن در مناطق مختلف پایتخت + جدول

قیمت خرید خانه در بالاشهر با توحه به سن بنا و امکانات واحدهای مسکونی بسیار متنوع است؛ در حالی که یک خانه ۹۰ متری با سن بنا ۱۱ سال در منطقه ازگل متری ۵۴ میلیون تومان است که خرید آن ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان پول می خواهد واحدهای نوساز در همین منطقه متری ۸۴ تا ۱۷۰ میلیون تومان قیمت دارند.

جدای از محله هرچه شمار امکانات یک واحد مسکونی بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت به عنوان مثال یک واحد مسکونی ۳۳۰ متری در اقدسیه با امکاناتی نظیر جکوزی، سالن ورزش، سونا، روف گاردن، سالن اجتماعات و... متری ۱۶۲ میلیون تومان قیمت خورده است و خرید این واحد مسکونی در حال حاضر ۵۴ میلیارد تومان پول می خواهد.

نیاوران یکی دیگر از مناطق بالا شهر تهران است که خرید خانه در آنجا به نسبت گران تمام می شود؛ میانگین قیمت واحدهای نوساز در این منطقه تهران متری ۱۰۰ میلیون تومان است و به عنوان مثال خرید یک واحد ۱۲۵ متری در این منطقه در حال حاضر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول می خواهد.

واحدهای نوساز ارزان تر نیز در این منطقه یافت می شود اما متراژ این واحدهای مسکونی بالاتر از ۱۵۰ متر است به طوری که در حال حاضر یک واحد مسکونی ۲۱۸ متری در این منطقه ۱۹ میلیارد تومان قیمت خورده است.

خرید و فروش خانه های با سن بنای بالاتر در این مناطق کمی سخت است با این وجود میانگین قیمت این خانه ها بسیار پایین تر از خانه های نوساز این منطقه است؛ خرید یک واحد مسکونی ۱۹۱ متری در این منطقه با عمر بنای ۱۵ سال در حال حاضر ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول می خواهد.

در غرب تهران و در منطقه سعادت آباد نیز خانه های نوساز متری ۸۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده اند و به عنوان مثال خرید یک واحد مسکونی ۱۴۵ متری در این منطقه در حال حاضر ۱۲ میلیارد تومان پول می خواهد و خانه های با سن بنا بالاتر نیز ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان قیمت دارند و به عنوان مثال خرید یک واحد مسکونی ۱۳۵ متری با سن بنا ۲۰ سال در این منطقه ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پول می خواهد.

قیمت برخی از خانه های این مناطق درجدول زیر آمده است:

قیمت-مسکن-در-مناطق-مختلف-تهران

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر