|
کدخبر: 170862

خرید مسکن در تهران، رویایی با کف یک میلیارد!

میانگین متراژ معاملات مسکن در تهران ۸۷ متر است و با وجود رشد شدید قیمتها در بعضی مناطق جنوبی تهران می‌توان با نقدینگی ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان واحدهای ۸۰ تا ۹۰ متر خریداری کرد.

راه و مسکن خرید مسکن در تهران، رویایی با کف یک میلیارد!

میانگین متراژ واحدهای مسکونی معامله شده در تهران طبق آخرین آمار که پاییز سال گذشته ارایه شده ۸۷ متر مربع است که بر این اساس متوسط قیمت یک واحد مسکونی طبق قیمتها در فروردین ۱۴۰۰ به ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان می‌رسد. با این حال در بعضی از مناطق جنوبی پایتخت هنوز آپارتمان‌هایی با این متراژ در محدوده قیمتی ۸۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان وجود دارد.

قیمت_مسکن_تهران

در آگهی‌های منتشر شده امروز جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در هاشم آباد شهرری یک واحد مسکونی به متراژ ۸۵ متر مربع با عمر بنای ۴ سال با امکانات کامل شامل آسانسور، انباری و پارکینگ به مبلغ ۷۸۶ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. در تقی‌آباد شهرری نیز یک آپارتمان ۸۰ متری نوساز با آسانسور، پارکینگ و انباری به مبلغ ۸۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

در شهرری محله استخر، قیمت یک واحد ۸۲ متری ۴ سال ساخت با انباری و آسانسور ۷۲۱ میلیون تومان است.

در مناطق میانی شهر تهران با این قیمت‌ها تقریبا هیچ گزینه‌ای برای آپارتمان‌های ۸۰ متر به بالا وجود ندارد اما در مناطق جنوبی با قیمت حدود یک میلیارد تومان می‌توان واحد ۹۰ متر و کوچکتر خریداری کرد. در محله آذری یک آپارتمان ۸۴ متری ۷ سال ساخت با امکانات کامل، یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که قیمت هر متر از این خانه ۱۴ میلیون و ۴۸ هزار تومان است.

در یافت‌آباد یک واحد ۸۵ متری ۱۷ سال ساخت با پارکینگ و انباری به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. تمام این آگهی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ارایه شده است.

 

منبع: ايسنا
  • مردم ارسالی در

    واقعیتهای سیاسی پشت صحنه تورم در همه نی ازهای کشور مشهود است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها