|
کدخبر: 168277

آپارتمان نوساز در غرب تهران چند + جدول

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای نوسازی که در غرب پایتخت به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

راه و مسکن آپارتمان نوساز در غرب تهران چند + جدول

غرب تهران یکی از مناطقی است که افراد زیادی تمایل به خرید مسکن در آن دارند و همواره محله‌های غربی از مناطق پرمعامله تهران محسوب می‌شود. مناطق ٢، ۵، ١٨ و ٢٢ از مناطقی است که در غرب قرار دارد.

محله‌های غربی تهران عموما از محله‌های گران قیمت در حوزه مسکن به حساب می‌آید و واحدهای آن قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران دارد. پونک، صادقیه، جنت آباد، گیشا، طرشت، ستارخان و... از محله‌های معروفی است که در غرب تهران قرار دارد.

قیمت واحدهای نوساز در غرب تهران

واحدهای نوساز در همه محله‌ها معمولا قیمتی بالاتر از واحدهای قدیمی دارد؛ در غرب تهران نیز بسته به محله و شرایط ملک، واحدها قیمت‌گذاری می‌شود و عواملی چون محله، کوچه، خیابان، امکانات ساختمان، سازنده، متریال به کاررفته در ساختمان و.... در تعیین قیمت واحدها موثر است.

در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهایی که در آژانس‌های املاک غرب تهران به فروش گذاشته شده است خواهیم پرداخت؛ گفتنی است که قیمت‌ها براساس واحدهایی است که در آژانس‌های املاک به فروش گذاشته شده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را تببین نمی‌کند و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل یادشده متفاوت است.

ستارخان یکی از محله‌های غرب است که به گفته کارشناسان مشاور املاک در این محله، واحدهای نوساز آن تقریبا از متری ٣٠میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. واحدی ٩۵متری و نوساز در این محله با قیمت ٣٩میلیون تومان در هر متر مربع به فروش خواهد رسید.

پونک یکی دیگر از محله‌های غرب است که واحدهای نوساز آن تقریبا از متری ٣۵ الی ۴٠میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و گاه به متری ۵٠ تا ۶٠میلیون تومان در هر متر مربع هم می‌رسد. واحدی نوساز و ١٠٠متری در این محله متری ۴٠میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مرزداران از دیگر محله‌های غرب است که قیمت مسکن در آن در بازه بالایی قرار دارد و واحدهای نوساز در این محله از متری ۴٠میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. واحدی ١١٢متری و نوساز در مرزداران متری ۵۵میلیون تومان و یک خانه ٧٠متری در طرشت متری ٣۵میلیون تومان قیمت گذاشته شد.

یک دستگاه آپارتمان ٨٠متری و نوساز در صادقیه متری ٣٨میلیون تومان و خانه‌ای ١٣٠متری و نوساز در جنت آباد متری ۴٠میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

کارشناسان مشاور املاک در غرب معتقدند مدتی است که در این منطقه قیمت مسکن تغییر چندانی نداشته است و از سوی دیگر نیز معاملات با روندی کاهشی روبه‌رو بوده است.

قیمت- واحدهای-نوساز -در- غرب- تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر