|
کدخبر: 160526

پول بلیت هواپیما به کرونایی‌ها برنمی‌گردد!

رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هر پروازی را مسئولان حوزه بهداشتی از ما بخواهند، کنسل می‌کنیم و پول بلیت‌های لغو شده به مردم باز می‌گردد اما اگر مسافری با تست کرونای مثبت پروازش لغو شود، به او بهایی پرداخت نخواهد شد.

راه و مسکن پول بلیت هواپیما به کرونایی‌ها برنمی‌گردد!

تورج دهقان زنگنه ، اظهار کرد: در حال حاضر تنها برای پروازهای خوزستان محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است که شامل اجباری بودن ارائه نتیجه منفی تست PCR از سوی مسافران است و به دقت بر روند اجرای درست این پروتکل بهداشتی نظارت می‌کنیم.

وی افزود: تاکنون هیچ دستور یا ابلاغیه‌ای از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای محدودیت یا ممنوعیت پروازهای مسافری نیامده است اما اگر در این زمینه مصوبه‌ای داشته باشیم و ابلاغ شود، تابع دستورات هستیم و آن را به سرعت اجرایی خواهیم کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: تاکنون و بر اساس پروتکل های ابلاغی تنها رعایت محدودیت پذیرش ۶۰ درصدی مسافر در پروازهای داخلی و رعایت الزامات بهداشتی دیگر وظیفه شرکت‌های هواپیمایی است که در این راستا نیز نظارت های لازم صورت می‌گیرد.

زنگنه تاکید کرد: در این روزها و ایام نوروز به شدت نظارت‌ها و ارزیابی‌های خود را تشدید می‌کنیم و به هیچ شخص یا شرکتی اجازه تخطی از پروتکل‌های بهداشتی را نمی‌دهیم. اگر ایرلاینی هم مرتکب تخلف شود مانند گذشته و به صورت جدی با او برخورد خواهیم کرد

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر