|
کدخبر: 157183

کلنگ مترو پردیس به زودی زمین می خورد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از کلنگ‌زنی مترو این شهر در ۲۰ اسفند امسال خبر داد و گفت: به جز ۷۰۰ متر تمام خط ۲۵کیلیومتر مترو پردیس از زیرزمین عبور می‌کند.

راه و مسکن کلنگ مترو پردیس به زودی زمین می خورد

مهدی هدایت با یادآوری اینکه ساخت مترو پردیس یکی از آرزوهای دیرینه مردم این شهر بوده است، اظهار کرد: مترو پردیس ۲۰ اسفند امسال کلنگ‌زنی خواهد شد و اکنون کار تجهیز کارگاه این پروژه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طول مترو پردیس حدود ۲۵ کیلومتر است، افزود: با ساخت مترو پردیس طی ۴ سال، زمان سفر از تهران به پردیس و بالعکس به ۱۷ دقیقه کاهش می‌یابد.

وی بیان کرد: بزرگترین تونل ریلی کشور در این مسیر است کل این پروژه ۲۵ کیلومتری از زیر زمین عبور می‌کند به غیر از ۷۰۰ متر آن که ‌پل است.این ۷۰۰ متر بالای شهر جاجرود است که از طریق پل قطار مترو از روی آن عبور خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: مترو پردیس برای استان‌های مازندران و گلستان نیز تاثیر بسیار بالایی دارد و باعث می‌شود تا مردم ماشین‌های خود را در مجتمع ایستگاهی مترو پردیس پارک کنند و از مترو سراسری تهران استفاده کنند.

هدایت تصریح کرد: با بهره‌برداری از مترو پردیس از حجم ورودی خودروهای استان‌های گلستان مازندران و شهرهای شمال شرقی به تهران کاسته شده و خیلی از سفرهای غیرضروری را حذف می‌کند.

وی همچنین افزود: اخذ مجوزهای مربوطه برای ساخت مترو پردیس از سازمان حفاظت محیط‌زیست در حال انجام است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها