|
کدخبر: 155838

یک اتفاق عجیب در مسکن مهر!

درحالی واحدهای مسکن مهر یکی از پروژه‌های استان البرز باید امسال به متقاضیان واگذار می‌شد که گفته می‌شود، پیمانکار این پروژه بدون سروصدا بخش زیادی از این واحدها را فروخته است.

راه و مسکن یک اتفاق عجیب در مسکن مهر!

در حالی پرونده مسکن مهر به گفته مسئولان وزارت راه وشهرسازی به پایان راه خود رسیده و بخش اعظم پروژه‌های این طرح امسال به اتمام می‌رسد که برخی از واحدهای طرح مذکور دچار یک مشکل بزرگ شده‌اند. مشکلی که به نظر می‌رسد پیمانکار مسکن مهر باعث و بانی آن است.

پروژه‌های مسکن مهر شهرک ابریشم کیانمهر استان البرز از این دست است که به گفته متقاضیان آن بعد از ۱۲ سال هنوز واحدهای آنها تحویل نشده است. یکی از این متقاضیان می‌گوید: سال ۸۷ یعنی حدود ۱۳ سال قبل برای مسکن مهر در شهرک ابریشم ثبت‌نام کردم.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام اداره راه و شهرسازی استان البرز و پیمانکار پروژه ( آلانه گستر) تمام واریزی آورده را طی ۱۳ سال اخیر انجام دادم. چندی قبل هم برای تحویل واحد خود مراجعه کردم که در کمال تعجب متوجه شدم واحد مسکن مهر بنده به همراه حدود ۲۰۰ نفر دیگر فروخته شده است!

وی با بیان این‌که علاوه بر قرارداد مسکن مهر، برگه جانمایی واحد را نیز در اختیار دارم، تصریح کرد: وقتی پیگیر ماجرا شدیم اعلام شد که اداره راه و شهرسازی استان البرز به پیمانکار مجوزی داده که درصدی از واحدها را به فروش برساند این در حالی بوده که پیمانکار بیشتر از حد مجاز واحدها را فروخته است.

وی بیان کرد: طی ماه‌های اخیر پیگیری‌های فراوانی را در این زمینه انجام داده‌ایم اما متاسفانه اداره راه و شهرسازی استان البرز به‌عنوان طرف متقاضیان تاکنون به این موضوع رسیدگی نکرده و فقط وعده و وعید می‌دهند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها