|
کدخبر: 154989

قیمت خانه در منطقه ۲ تهران + جدول

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهایی که طی نیمه اول بهمن ماه امسال در منطقه۲ شهرداری تهران معامله شده است، می‌پردازد.

راه و مسکن قیمت خانه در منطقه ۲ تهران + جدول

سیده زهرا محمودی؛ منطقه۲ یکی از مناطق شهرداری تهران در شمال غرب پایتخت است. قیمت مسکن در این منطقه از متوسط قیمت مسکن بالاتر است و واحدهای زیادی با قیمت‌های متنوع در این منطقه معامله می‌شود.

همچنین دسترسی مناسب و سایر عوامل سبب شده تا بسیاری از متقاضیان برای خرید مسکن به این منطقه مراجعه کنند و تعداد معاملات در این منطقه بالاتر از سایر مناطق تهران باشد. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مسکن برای برخی از واحدهایی که طی نیمه اول بهمن ماه امسال در منطقه۲ شهرداری تهران انجام شده است خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی نیمه اول بهمن ماه۹۹ (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

سعادت آباد از محله‌های شمال غرب تهران است که در منطقه۲ تهران قرار دارد. قیمت مسکن در این محله تقریبا از ۵۰میلیون تومان در هر متر مربع شروع شده و ارقام نجومی که گاه بالای ۱۰۰میلیون تومان در هر متر مربع است نیز می‌رسد. یک واحد آپارتمان ۱۰۸متری و ۱۴سال ساخت در این محله متری ۶۲میلیون و ۳۲۶هزار تومان به فروش رسید. همچنین قیمت مسکن برای معامله واحدی ۸۴متری و یک سال ساخت در پاتریس لومومبا سه میلیارد و ۵۸۶میلیون تومان بود.

آلستوم از دیگر محله‌های منطقه۲ شهرداری تهران است که خانه‌ای ۱۰۴متری و یک سال ساخت در آن با قیمت ۴۱میلیون و ۹۹۶هزار تومان در هر متر مربع معامله شد. یک واحد آپارتمان ۴۷متری و ۲۰سال ساخت در محله پونک نیز ۳۰میلیون و ۲۲۶هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

فردی برای خرید یک خانه ۸۳متری و ۲۱سال ساخت در تهران ویلا دو میلیارد و ۸۷۰میلیون تومان هزینه پرداخت کرد. هزینه مورد نیاز برای خرید یک واحد ۷۳متری و ۱۹سال ساخت در صادقیه شمالی نیز ۳میلیارد تومان بوده است.

گیشا نیز یکی دیگر از محله‌های منطقه۲ شهرداری است که قیمت مسکن در آن بسیار بالاست. یک دستگاه آپارتمان ۹۵متری و یک سال ساخت در این محله متری ۷۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله شد. واحدی ۹۳متری و ۱۲سال ساخت در محله توحید نیز با قیمت ۳میلیارد و ۲۳۰میلیون تومان به فروش رفت.

مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین
  • کامیار ارسالی در

    فقط دوتا قانون مستحکم میخواد یکی هر کدمل ی یک خانه یعنی اگر کسی خونه دوم یا سوم د اره باید نصفشو مالیات بده و دومیش اینکه هرسند تازه ای که زده میشه نشه به نام دیگ ری زد و خرید و فروش کرد تا ده سال یعنی د لال بازی تموم براحتی قیمت ملک شصت درصد ک اهش میابد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها