|
کدخبر: 153653

راهکار اصلی کنترل افزایش قیمت مسکن اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که امکان کنترل نرخ مسکن توسط دولت وجود ندارد، گفت: وام خرید مسکن به پروژه‌های خودمالکی پرداخت می‌شود.

اقتصاد راهکار اصلی کنترل افزایش قیمت مسکن اعلام شد

محمود محمودزاده با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی دنبال تولید مستمر مسکن است و این برنامه‌ای است که در برنامه‌های بلندمدت این وزارتخانه دنبال و پیگیری می‌شود، اظهار کرد: ‌در خصوص تولید مستمر مسکن در این دولت، برنامه‌ریزی کلانی انجام شده که بخشی از آنها مربوط به طرح ملی مسکن و بخشی دیگر مربوط به تفاهمنامه‌هایی است که با سایر وزارتخانه‌ها برای تولید مسکن امضا شده است.

وی در رابطه با انتشار آمار بانک مرکزی درباره تحولات بازار مسکن (قیمت مسکن) و برنامه‌ وزارت راه و شهرسازی برای کنترل نرخ مسکن افزود: برای کنترل افزایش نرخ مسکن به دو حالت می‌توان برخورد کرد؛ اول آنکه به موازات آن افزایش تولید و ساماندهی بازار پیگیری شود و دوم قیمت‌گذاری توسط دولت است که از نظر قوانین و ساختار اجرایی امکانپذیر نیست.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به موازات افزایش تولید مسکن و فراهم آوردن بسترهای تولید مسکن، تسری تسهیلات و خدمات به پروژه‌های خودمالک در کنار پروژه‌های دولتی در دستور کار است.

منبع: تسنیم
  • ناشناس ارسالی در

    کنترل قیمت وجود دارد عرضه میخاد

  • کامیار ارسالی در

    فقط دوتا قانون مستحکم میخواد یکی هر کدمل ی یک خانه یعنی اگر کسی خونه دوم یا سوم د اره باید نصفشو مالیات بده و دومیش اینک ه هرسند تازه ای که زده میشه نشه به نام د یگ ری زد و خرید و فروش کرد تا ده سال یعن ی د لال بازی تموم براحتی قیمت ملک شصت در صد ک اهش میابد

ارسال نظر