|
کدخبر: 153940

تعمیر اساسی موتور هلی‌کوپتر توسط متخصصان ایرانی

سردار یزدآبادی گفت: تعمیر و اورهال هلی‌کوپترهای شرکت هلی‌کوپتری ایران نشان از توانمندی متخصصان داخلی دارد.

راه و مسکن تعمیر اساسی موتور هلی‌کوپتر توسط متخصصان ایرانی

معاون هماهنگی بنیاد تعاون ناجا با اشاره به تعمیر اساسی موتور هلی‌کوپتر توسط متخصصان داخلی گفت: دشمن نمی‌خواهد با تکیه بر توان داخل پیش برویم واین کار متخصصان و جوانان ما آنها را مأیوس می‌کند.

سردار یزدآبادی امروز در مراسم رونمایی از ۶ موتور اورهال (تعمیر اساسی) شده به‌دست متخصصان داخلی در شرکت هلی‌کوپتری ایران ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهارکرد: تعمیر و اورهال هلی‌کوپترهای شرکت هلی‌کوپتری ایران نشان از توانمندی متخصصان داخلی دارد.

وی افزود: یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی همین توجه به داخل است انقلاب ما در کنار آنکه بار معنوی داشت، تأکید بر موضوع مسائل علمی نیز داشت.

وی افزود: در همین تحریم‌ها جوانان متعهد ما احساس کردند که نیازهای خود را باید خود تأمین کنند و در ۴۲ سال گذشته این هدف بزرگ‌ترین آسیب را به دشمنان انقلاب زده است، وگرنه تشکیل حکومت دینی صرف مدنظر نیست و در کنار آن توسعه علمی و اقتصادی ضروری است. اگر انقلاب ما اکتفا می‌کرد که فقط جامعه دینی داشته باشیم و در رشد علم و دانش حساس نباشیم، در واقع دشمن را خوشحال می‌کردیم و آنها کاری با ما نداشتند.

معاون هماهنگی بنیاد تعاون ناجا افزود: در علوم مختلف با حمایت همه‌جانبه رهبر انقلاب، انقلاب اسلامی پیش رفت در زمینه مسائل علمی، ‌توسعه عدالت اجتماعی مسائل منطقه‌ای، اقتصادی و توسعه کشور برای خودکفایی کامل ورود کردیم و به همین دلیل به ما حساس هستند.

وی تأکید کرد: دشمن تمایل ندارد، ما خودمان روی پای خود بایستیم، امروز جوانان این شرکت نشان دادند که در عدم اتکا به بیرون گام‌های بلندی برداشته‌اند و این موفقیت را به‌دست آوردند و بنیاد تعاون با حضور این جوانان متخصص سرافراز شده است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها