|
کدخبر: 150585

رونمایی از موتور بی‌ام و R۱۸ +عکس

این موتورسیکلت سومین مدل ارائه ‌شده به ‌عنوان بخشی از سری SoulFuel است که با همکاری بی‌ ام‌ دبلیو، موتورراد و تعدادی از بهترین شرکت‌های سفارشی‌سازی سراسر جهان ساخته شده است.

خودرو رونمایی از موتور بی‌ام و R۱۸ +عکس

BMW نسخه‌ای سفارشی از موتور R18 را عرضه کرده است که از بدنه آیرودینامیک بهره می‌برد.

بخش موتورسیکلت سازی BMW در سال ۲۰۲۰، شروع به کار با طراحان مستقل کرد تا ثابت کند R ۱۸ که موتورسیکلت این کارخانه خودروسازی است، می تواند با ظاهری ایده آل هم تولید شود. این موتور سیکلت  که جدیدترین نسخه سفارشی این کارخانه موتورسیکلت سازی به شمار می رود  روح عشق نامیده می‌شود.

این موتورسیکلت سومین مدل ارائه ‌شده به ‌عنوان بخشی از سری SoulFuel است که با همکاری بی‌ ام‌ دبلیو، موتورراد و تعدادی از بهترین شرکت‌های سفارشی‌سازی سراسر جهان ساخته شده است. شرکت سفارشی ‌سازی رولاند سندز مدتی پیش نسخه‌ای از این موتورسیکلت را معرفی کرده بود و آن را در مسیری کاملاً متفاوت پیش برد.

bmw1

این فروشگاه که در آلمان مستقر است و امکانات و قطعاتی را به R ۱۸ اضافه کرده است و به نوعی آن را خاص و ویژه کرده است. جلوی این سیستم کاملاً متفاوت با دیگر موتورسیکلت هاست و دارای جلوپنجره‌ بلندی است، ساختار آیرودینامیکی بدنه سفارشی، از دو جلوپنجره بزرگ الهام‌گرفته از بی‌ام‌دبلیو ۳۲۸ و همچنین چراغ جلو بزرگ در بالای آن‌ها تشکیل شده است.

 تمام صفحات این موتورسیکلت با دست ساخته می‌شوند، فرمان و گل‌گیرها نیز به‌صورت سفارشی ساخته شده‌اند و در این میان، قاب اصلی موتورسیکلت بدون تغییر نگه داشته شده است.

نتیجه نهایی نشان از ساخت یک موتور سیکلت جذاب دارد که یک اثر هنری را نشان می دهد. طراح در این موتورسیلکت  سیستم اگزوز را اصلاح کرد و زین را با یکی از طراحی‌های داخلی جایگزین کرد، با این وجود هیچ تغییر عمده مکانیکی در این موتورسیکلت ایجاد نشده است.

bmw3

دیرک اوهلرکینگ، بنیانگذار کینگستون سفارشی، توضیح داد: "BMW R۱۸ بسیار عالی است، تنها در این موتور ظاهر تغییر کرده است و این قاب ۱۰۰ درصد اصلی است و آنقدر پیشرفته است که هیچ چیز در آن تغییر نکرده است. "

این موتورسیکلت از قدرت موتوری فوق العاده ای برخوردار است، یک واحد ۱.۸ لیتری که  از ۹۱ اسب بخار قدرت و ۱۱۶ پوند فوت گشتاور برخوردار است. اکثر موتورسیکلت‌های مدرن مجهز به زنجیر یا کمربند هستند، اما Big Boxer از طریق یک درایو محرک خارجی چرخ عقب را می‌چرخاند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر