|
کدخبر: 152708

قیمت خانه در محله طرشت تهران

متوسط نرخ مسکن در منطقه۲ طی دی ماه ۴۴میلیون و ۹۷۰هزار تومان در هر متر مربع بوده است؛ این در حالی است که گران‌ترین واحدهای طرشت با این نرخ به فروش می‌رسد.

راه و مسکن قیمت خانه در محله طرشت تهران

واحدهای نوساز در محله طرشت تهران از متری ۳۰میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر نیز از متری ۲۵میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

طرشت یکی از محله‌های غرب تهران در منطقه۲ شهرداری است؛ نرخ مسکن در این محله در بازه متفاوتی قرار داد؛ برخی از واحدهای آن از متوسط نرخ مسکن در تهران گران‌تر و برخی نیز از متوسط نرخ مسکن در تهران ارزان‌تر است؛ سن بنا، کوچه و خیابان، امکانات آپارتمان و... در تعیین نرخ مسکن موثر است.

گفتنی است؛ نرخ مسکن در محله طرشت از سایر محله‌های منطقه۲ تهران کمی ارزان‌تر است و واحدهایی با نرخ پایین نیز در آن معامله می‌شود. متوسط نرخ مسکن در منطقه۲ طی دی ماه ۴۴میلیون و ۹۷۰هزار تومان در هر متر مربع بوده است؛ این در حالی است که گران‌ترین واحدهای طرشت با این نرخ به فروش می‌رسد.

یک کارشناس مشاور املاک در محله طرشت گفت: نرخ مسکن در طرشت برای واحدهای نوساز از متری ۳۰میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر نیز از متری ۲۵میلیون قیمت‌گذاری می‌‎شود. برای مثال یک واحد آپارتمان ۷۰متری و نوساز در این محله، متر ی۳۱میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

نرخ یک خانه ۱۰۹متری و ۱۰سال ساخت در خیابان سلطان محمدی طرشت متری ۲۸میلیون تومان اعلام شد. واحدی ۸۰متری و ۱۰سال ساخت در لطفعلی خانی نیز متری ۲۷میلیون تومان به فروش می‌رسد.

وی در پایان اظهارکرد: نرخ مسکن در طرشت روندی کاهشی در پیش گرفته اما این کاهش به علت رکود بازار و نیاز فروشنده به پول واحد بوده است؛ به عبارت دیگر نرخ مسکن کاهش نداشته اما چون بازار در رکود است و کسی واحدی نمی‌خرد، برخی مالکان که نیاز به فروش آپارتمان دارند، خانه را با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رسانند.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    یک انسان باوجدان قیمتهاراباحقوق ومزایای یک کارمندویابازنشسته مقایسه کندوتخمین بز ندیک بازنشسته با۳۰ سال خدمت وفرزنددانشگا هی و۷ میلیون حقوق که۳ میلیون اجاره است ت اچندسال میتوانددرتهران صاحب یک آپارتمان شودیابایداین آرزورابه گورببرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها