|
کدخبر: 152294

ساخت ۱۱۰ هزار خانه خلاف در روستاهای کشور

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن گفت: برای دهه فجر امسال در ۳۱ استان کشور بیش از ۷۳۰ پروژه بهسازی و ایمن‌سازی محیط روستایی افتتاح خواهد شد که اعتبارات این پروژه‌ها در حدود ۴۰۰ میلیاردتومان است.

راه و مسکن ساخت ۱۱۰ هزار خانه خلاف در روستاهای کشور

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن از افتتاح ۷۳۰ پروژه بهسازی و ایمن‌سازی محیط روستایی در ۳۱ استان کشور در دهه فجر امسال خبر داد.

محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فعالیت‌های آن بنیاد را در خصوص تکمیل طرح هادی و بازنگری آنها و همچنین افتتاح‌هایی که در دهه فجر انجام می‌شود، برشمرد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای دهه فجر امسال در ۳۱ استان کشور بیش از ۷۳۰ پروژه بهسازی و ایمن‌سازی محیط روستایی افتتاح خواهد شد که اعتبارات این پروژه‌ها در حدود ۴۰۰ میلیاردتومان است.

شاملو در خصوص تهیه طرح هادی روستایی نیز یادآور شد: برای ۳۹ هزار و ۲۳۳ روستا به میزان ۹۹ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار طرح هادی تهیه شده است که تمامی فعالیت‌های ساخت‌وساز در روستاها در چارچوب مصوبه‌های طرح هادی انجام می‌شود.

وی افزود: برای تعدادی از روستاها نیز دوره طرح هادی که دوره‌ای ۱۰ ساله است به اتمام رسید که تا نیمه اول امسال طرح هادی ۱۰ هزار و ۳۳۴ روستا موردبازنگری قرار گرفت.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: اجرای طرح هادی روستایی در ۲۰هزار و ۹۷ روستا یعنی حدود ۵۲ درصد از روستاها اجرایی شده که البته برای شبکه معابر اصلی و بر اساس اعتبار و وظایفی که بنیاد در این خصوص دارد کارهای انجام شده است.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر