|
کدخبر: 147092

اشکالات سامانه ثبت نام مسکن ملی رفع شد

رجبی پور گفت: به دلیل حجوم بسیار زیاد افراد به سامانه دقایقی اشکالاتی در بخش مشاهده درخواست ایجاد شد که به سرعت رفع شد و اختلال طولانی مدت صحت ندارد.

راه و مسکن اشکالات سامانه ثبت نام مسکن ملی رفع شد

رجب‌پور مدیر اجرایی سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن درباره اختلالات سامانه ثبت نام گفت: به دلیل حجوم بسیار زیاد افراد به سامانه دقایقی اشکالاتی در بخش مشاهده در خواست ایجاد شد. متقاضیان به راحتی ثبت نام می‌کردند، اما با مراجعه به پروفایل اطلاعات دیگری را مشاهده می‌کردند که در کمتر از چند دقیقه این ایراد به صورت کامل مرتفع شد و اختلال دائم در سامانه صحت ندارد.

او ادامه داد: اطلاعات متقاضی که شامل کد ملی و چند اطلاعات اولیه است دریافت کرده و در زمان کوتاهی صحت سنجی می‌شود.

کد ملی متقاضیان دریافت شده و به صورت سیستمی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا طی زمان کوتاهی فرآیند ثبت نام طی شود. اطلاعات اولیه در فرآیند ثبت نام دریافت شده و سامانه در حالت کاملا پایدار از روز پنجشنبه در حال فعالیت است.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    حالا فهمیدد 22 0زار نفر ثبت نام کردند بی خانمان هستند ..تازه 45 میلیون نفر بیخانه دارای الونک مردم میگویند نر است ..شما بگویید بدوشید ...........مردم میگویند خانه به این قیمتها نمی ارزد ...نداریم بخریم ...شما میگویید وام بگیرد علاوه بر دادن پولتان به صاحب خانه بدهکار به بانک هم بشوید .....تا ابد یا دزدی کنید یا گرفتار ما باشید ..کمی خجالت بکشید از این کارهایتان ...قیمتهای حبابی مسخره را از روی مسکن بردارید ..خانه بیش از متری یک میلیون نمی ارزد .....30 میلیون ان حباب است برای طمع کاران .....خوب نداریم ..نمی ارزد ..نمی خریم .تا زمانی که خانه به قیمت تمام شده با سود 10 درصد بستن صنف بنگاه داری . ارایه از طریق اینترنت بدون قیمت چون الان با اینترنت نیازی به بنگاهای معاملاتی برای معرفی فروش خانه نیست .. دادن برگه کارشناسی دادگستری نسبت به قیمتتمام شده .. . ثبت در دفاتر اصلی دولت نباشد نمی خریم ..خیالتان راحت..زمین هم مال تمام ایرانیان است حالا یک عده صاحب شدند ...الله اعلم .. ارزان کرده باشید ...این اعصاب خوردکردن نمی خواهد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها