|
کدخبر: 146933

قیمت خانه نوساز در منطقه ۴ تهران + جدول

نرخ مسکن در این محله در بازه‌های قیمتی گوناگونی قرار دارد و برخی واحدها با قیمتی بالاتر از نرخ مسکن در تهران و برخی نیز با قیمتی پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران معامله می‌شود.

راه و مسکن قیمت خانه نوساز در منطقه ۴ تهران + جدول

منطقه۴ یکی از مناطق شرق تهران است؛ نرخ مسکن در این منطقه با توجه به محله و سایر عوامل سنجیده می‌شود. مثلا پاسداران از گران‌ترین محله‌های منطقه۴ و شرق تهران است؛ البته از ابتدای پاییز تعداد آپارتمان‌های نوسازی که در این محله معامله شد بسیار محدود است.

لازم به یادآوری است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی پاییز (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

تهرانپارس یکی از معروف‌ترین محله‌های منطقه۴ شهرداری تهران است؛ نرخ مسکن در این محله در بازه‌های قیمتی گوناگونی قرار دارد و برخی واحدها با قیمتی بالاتر از نرخ مسکن در تهران و برخی نیز با قیمتی پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران معامله می‌شود. یک واحد آپارتمان ۷۱متری و نوساز در این محله متری ۳۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان معامله شد. همچنین نرخ مسکن برای خرید یک خانه ۱۲۵متری و نوساز در اراج ۶۱میلیون تومان در هر متر مربع بوده است.

یک واحد آپارتمان ۸۵متری و نوساز در حکیمیه متری ۳۰میلیون تومان، خانه‌ای ۷۳متری و نوساز در مجیدیه متری ۲۸میلیون و ۹۲۰هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۷۵متری و نوساز در نارمک متری ۳۰میلیون و ۸۶۶هزار تومان و واحدی ۹۰متری و نوساز در جوادیه متری ۲۹میلیون و ۵۰۰هزار تومان به فروش رسید. آپارتمانی ۱۳۰متری و نوساز در مجیدآباد متری ۳۳میلیون و ۸۶۴هزار تومان فروخته شد.

برای خرید یک خانه ۱۱۵متری و نوساز در کاظم آباد نیز ۲۷میلیون و ۸۲۶هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. یک خانه ۱۰۰متری و نوساز در شهرک ولیعصر با نرخ ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان امضا شد. برای خرید واحدی ۱۳۰متری و نوساز در شیان ۶میلیارد و ۳۷۰میلیون تومان سرمایه مورد نیاز بوده است.

 

قیمت_مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها