|
کدخبر: 146121

خانه های ارزان قیمت در تهران + جدول

یک خانه ۵۰متری و ۱۰سال ساخت در محله فیروزآباد متری ۱۷میلیون و ۸۷۸هزار تومان به فروش رفت.

راه و مسکن خانه های ارزان قیمت در تهران + جدول

سیر صعودی افزایش نرخ مسکن پس از یک سال در تهران متوقف شده است و نرخ مسکن به ثبات رسیده و در برخی مناطق نیز نزولی شده است؛ ارزان‌ترین واحدها در محله‌های جنوبی پایتخت معامله می‌شود. این واحدها اغلب متراژ پایینی داشته و قدیمی است. در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معاملاتی که طی یک ماه اخیر برای واحدهای ارزان تهران بوده است، خواهیم پرداخت.

پیش از هر چیز گفتنی است؛ قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، اغلب حداقل نرخ مسکن در آن منطقه بوده و یا قیمت‌شان از حداقل نرخ مسکن در محله یادشده پایین‌تر است.

شرایط مالک، سن بنا، متراژ، امکانات آپارتمان، مواد و مصالح به کاررفته در ساختمان و... از عواملی است که در نرخ مسکن نقش دارد و قیمت‌ها لزوما بیانگر نرخ مسکن در آن محله نیست؛ بلکه تنها نمونه‌ای از معاملات بوده و ممکن است معاملاتی با قیمت‌های بالا و یا پایین‌تر در هر یک از محله‌ها انجام شود.

یک خانه ۵۰متری و ۱۰سال ساخت در محله فیروزآباد متری ۱۷میلیون و ۸۷۸هزار تومان به فروش رفت. برای خرید واحدی ۵۴متری و ۱۹سال ساخت در صفا ۱۶میلیون و ۲۰۸هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. واحدی ۳۶متری و ۱۶سال ساخت در مشیریه نیز متری ۱۳میلیون و ۷۴۷هزار تومان معامله شد.

آپارتمانی ۵۲متری و ۲۹سال ساخت در خاوران متری ۱۲میلیون و ۱۲۳هزار تومان، یک واحد ۴۲متری و ۹سال ساخت در خلیج‌فارس متری ۱۲میلیون و ۸۴۷هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۶۱متری و ۳سال ساخت در مینایی متری ۱۳میلیون و ۴۷۴هزار تومان، ساختمانی ۵۲متری و ۲۰سال ساخت در مجیدیه متری ۱۶میلیون و ۵۶۷هزار تومان و آپارتمانی ۳۶متری و ۱۹سال ساخت در بریانک متری ۱۶میلیون و ۷۴۹هزار تومان به فروش رسید.

برای خرید واحدی ۵۷متری و ۱۸سال ساخت در محله ابوذر ۱۳میلیون و ۹۳۲هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است. یک واحد آپارتمان ۳۳متری و ۲۶سال ساخت در گرگان متری ۱۸میلیون تومان فروخته شد.

خانه‌ای ۳۵متری در هفت چنار متری ۱۸میلیون و ۱۹۷هزار تومان معامله شد. نرخ مسکن برای یک واحد ۴۸متری و ۱۵سال ساخت در ارامنه متری ۱۶میلیون و ۶۲۵هزار تومان بوده است.

یک واحد آپارتمان ۴۹متری و ۲۰سال ساخت در آذربایجان متری ۱۵میلیون و ۷۳۸هزار تومان، واحدی ۵۱متری و ۱۳سال ساخت در عباسی متری ۱۵میلیون و ۲۳۷هزار تومان، ساختمانی ۵۵متری و نوساز در بیسیم متری ۱۳میلیون و ۵۴۵هزار تومان و یک واحد آپارتمان ۴۱متری و ۷سال ساخت در محله سبلان متری ۱۸میلیون و ۵۰۵هزار تومان معامله شده است.

قیمت_مسکن

منبع: اقتصاد انلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها