|
کدخبر: 146114

افزایش قیمت حمل و نقل برای بهبود کیفیت

اسلامی گفت: امروز باید قابلیت حمل‌ونقل کشور را در حوزه بار و مسافر بالا ببریم تا از این طریق هم با تحریم مقابله کنیم و هم اینکه بر کیفیت حمل‌ونقل و لجستیک کشور اضافه کنیم.

راه و مسکن افزایش قیمت حمل و نقل برای بهبود کیفیت

وزیر راه و شهرسازی گفت: هدف از افزایش‌ قیمت‌ها در سیستم حمل‌و نقل، ارتقای وضعیت ناوگان حمل‌و نقل و بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم است.

نشست ۲۱۵ شورای‌عالی هماهنگی ترابری کشور به ریاست محمد اسلامی در سالن اجلاس ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

«محمد اسلامی» درباره نتایج این جلسه گفت: تکلیف ما کارآمد‌سازی نظام حمل‌ونقل و لجستیک کشور بوده، دشمن همواره تلاش کرده است با رفتاری غیرانسانی این بخش را ناکارآمد کند یا به تحلیل ببرد.

وی افزود: امروز باید قابلیت حمل‌ونقل کشور را در حوزه بار و مسافر بالا ببریم تا از این طریق هم با تحریم مقابله کنیم و هم اینکه بر کیفیت حمل‌ونقل و لجستیک کشور اضافه کنیم.

وزیر راه و شهرسازی عنوان‌کرد: شورای هماهنگی ترابری کشور مهم‌ترین تکلیفی که بر عهده دارد این است که بتواند از این میراث و از این ثروت حراست کند و آن را ارتقا دهد.

اسلامی تصریح کرد: بدون داشتن یک حمل‌ونقل کارآمد و با قیمت‌های واقعی، نمی‌توانیم نقش خودمان را به درستی ایفا کنیم. اگر ما به دلایلی با افزایش‌ نرخ موافقت می‌کنیم صرفاً هدف ما ارتقای ناوگان جهت افزایش کیفیت خدمات به مردم است.

وی افزود: اینکه بخواهیم کنار بکشیم و شاهد از بین رفتن صنعت حمل‌ونقل کشور باشیم برای ما مقدور نیست. ما نمی‌توانیم با سد کردن خدمات و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها شاهد اضمحلال صنعت حمل‌ونقل باشیم.

اسلامی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم با اقدامات ناسازنده شاهد نامیراشدن ناوگان کشورمان باشیم. ما در تلاشیم تا با اخذ تصمیمات سازنده، ارتقا و نوسازی ناوگان و افزایش خدمات را برای مردم کشورمان فراهم کنیم.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها