|
کدخبر: 145653

دست دلالان مسکن مهر کوتاه می شود

هدایت گفت: با مصوبه از مراجع قانونی هیچ ‌گونه افزایش قیمتی متوجه مالکان نفرات اول یا گروه هدف نمی‌شود و این افزایش نرخ جهت تکمیل واحدهای مسکن مهر و مقابله با افراد سودجو است.

راه و مسکن دست دلالان مسکن مهر کوتاه می شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس گفت: با افزایش ۳۰ میلیون تومانی نرخ مسکن ارزش‌افزوده مالکان گروه هدف بیشتر شده و دلالان متضرر می‌شوند.

سید مهدی هدایت، با اشاره به افزایش ۳۰ میلیون تومانی نرخ مسکن مهر اظهارکرد: با مصوبه از مراجع قانونی هیچ ‌گونه افزایش قیمتی متوجه مالکان نفرات اول یا گروه هدف نمی‌شود و این افزایش نرخ جهت تکمیل واحدهای مسکن مهر و مقابله با افراد سودجو است.

وی افزود: برای تکمیل واحدها به‌طور مثال در مرحله نصبیات ۱۰۰ میلیون تومان هزینه تعیین شده که ۷۰ میلیون تومان از آن توسط شرکت عمران و ۳۰ میلیون تومان مابقی توسط آورده مالک تأمین می‌شود و بدین‌ صورت واحد سریع‌تر آماده و ارزش‌افزوده آن افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت عمران در ادامه گفت: طبق تحقیقات کارشناسی شده نفرات نخست مالکانی که یک واحد مسکونی دارند با این افزایش نرخ مشکلی نداشته اما دلالانی که ده‌ها واحد خریداری کرده‌اند معترض می‌شوند.

هدایت تصریح کرد: برای کمک به جامعه هدف افزایش نرخ ۳۰ میلیون تومانی شامل خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نمی‌شود و همچنین نفرات دوم با تشخیص کارگروه در صورت مستمند بودن معاف از این طرح هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس در پایان خاطرنشان کرد: افزایش نرخ ۳۰ میلیون تومانی در مسکن مهر صرفاً برای کمک به جامعه هدف و جلوگیری از فعالیت دلالان در بازار مسکن مهر تعیین شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها