|
کدخبر: 145641

تخفیف شرکت فرودگاه‌ها برای پارکینگ هواپیماها

امیرمکری از آمادگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را برای ارائه تخفیف برای هزینه پارکینگ هواپیماهای زمین گیر خبر داد.

راه و مسکن تخفیف شرکت فرودگاه‌ها برای پارکینگ هواپیماها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به تاثیر بحران کرونا بر صنعت هوانوردی باید در این شرایط درک متقابل و تفاهم بیشتری میان شرکت فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی وجود داشته باشد.

سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره شرکت و نیز هیات مدیره انجمن شرکت‌های هواپیمایی، با بیان اینکه اعضای جدید هیات مدیره انجمن شرکت‌های هواپیمایی افرادی باتجربه وسابقه مفید مدیریتی واجرایی در صنعت هوانوردی هستند، گفت: شرکت‌های هواپیمایی مهم‌ترین شرکای کسب و کار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران هستند و تلاش داریم که بتوانیم در شرایط ویژه بحران کرونا با همفکری و درک متقابل مشکلات آنها را برطرف کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به ارائه توضیحاتی درباره مشکلاتی از جمله الزام ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیماها در مسافرگیری برای ایرلاین‌ها، دریافت هزینه‌های خدمات فرودگاهی وهوانوردی، نرخ‌گذاری اماکن فرودگاهی، هزینه رادیوترانک‌ها و انحصاری بودن اینترنت پرداخت و نیز عنوان کرد: ۱۵ درصد درآمد شرکت از ارائه خدمات به شرکت‌های هواپیمایی داخلی اخذ می‌شود و مابقی از پروازهای عبوری، اماکن و ارائه سرویس‌های هوانوردی در فرودگاههای غیر مالکیتی تامین می‌شود که این درآمد‌ها نیز به دلیل بحران کروناشدیدا کاهش یافته است.

وی همچنین آمادگی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را برای ارائه تخفیف برای هزینه پارکینگ هواپیماهای زمین گیر در صورت تایید سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها