|
کدخبر: 145486

آپارتمان در ولنجک متری ۹۴ میلیون!

واحدی ۱۰۱متری و ۱۴سال ساخت در خیابان ولنجک متری ۵۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله شد. یک آپارتمان ۲۱۰متری و ۲سال ساخت در خیابان ساسان نیز متری ۹۴میلیون و ۹۶۶هزار تومان به فروش رفت.

راه و مسکن آپارتمان در ولنجک متری ۹۴ میلیون!

ولنجک یکی از محله‌های شمال تهران در منطقه یک شهرداری با قدمتی بیش از قدمت تهران است.

خیابان ولنجک، خیابان ساسان، خیابان یمن، خیابان سیزدهم و... از مهم‌ترین خیابان‌های این محله محسوب می‌شود. نرخ مسکن در محله ولنجک تفاوت زیادی نسبت به متوسط نرخ مسکن در تهران دارد و آپارتمان‌های آن با قیمتی بسیار بالاتر از متوسط نرخ مسکن در تهران معامله می‌شود. در ادامه گزارش به بررسی معاملاتی که طی پاییز در این محله صورت گرفته است، خواهیم پرداخت.

البته لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده براساس معاملاتی است که طی پاییز در محله ولنجک انجام شده است و به صورت مطلق بیانگر نرخ مسکن در این محله نیست.

واحدی ۱۰۱متری و ۱۴سال ساخت در خیابان ولنجک متری ۵۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله شد. یک آپارتمان ۲۱۰متری و ۲سال ساخت در خیابان ساسان نیز متری ۹۴میلیون و ۹۶۶هزار تومان به فروش رفت. گفتنی است؛ واحدهای این محله اغلب در متراژهای بالا معامله می‌شود.

یک خانه ۱۸۴متری و ۱۶سال ساخت در خیابان مقدس اردبیلی متری ۶۲میلیون و ۴۱۸هزار تومان فروخته شد. برای خرید واحدی ۱۹۵متری و ۲۲سال ساخت در کوچه پانزدهم شرقی ۶۹میلیون تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شده است.

واحدی ۴۲متری و نوساز در خیابان بوستان سوم متری ۸۴میلیون و ۷۰۵هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۲۲۳متری و ۱۰سال ساخت در خیابان ثارالله متری ۶۵میلیون و ۲۳۶هزار تومان، خانه‌ای ۲۹۵متری و ۷سال ساخت در خیابان ساسان متری ۸۱میلیون و ۹۶۹هزار تومان و یک خانه ۱۳۸متری و ۲سال ساخت در خیابان برادران محمدی امیرابادی متری ۷۳میلیون و ۵۵۰هزار تومان به فروش رسید.

همچنین در پایان باید گفت: تعداد معاملات محله ولنجک با نزدیک شدن به پایان پاییز کاهش زیادی داشته است.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • مردم ارسالی در

    احتمالاً از ورق طلا ساخته شده است؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها