|
کدخبر: 134309

نرخ جدید رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۶

گزارش پیش رو به بررسی میزان اجاره و ودیعه موردنیاز برای سکونت در آپارتمان‌های منطقه۶ پایتخت می‌پردازد.

راه و مسکن نرخ جدید رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ۶

منطقه ۶ یکی از مناطق مرکزی شهر تهران است. قیمت مسکن در این منطقه در بازه بالایی قرار دارد. خرید آپارتمان در منطقه۶ به سرمایه بالایی نیاز دارد. قیمت مسکن برای اجاره نیز با توجه به سال ساخت، متراژ، محله و... متفاوت است.

اجاره آپارتمان‌های منطقه ۶

آپارتمان‌های این منطقه با اجاره‌بها و ودیعه‌های متفاوتی معامله شده است. بیشترین معاملات اجاره منطقه۶ در یوسف‌آباد، میدان ولیعصر و انقلاب انجام شده است. یک واحد آپارتمان ۵۴متری و ۲۰سال ساخت در میدان ولیعصر به ۵میلیون و ۱۱۰هزار تومان اجاره و ۱۷۰میلیون تومان ودیعه لازم دارد.

یک آپارتمان ۷۶متری و ۱۹سال ساخت در بهجت آباد با ۷۰میلیون تومان ودیعه و ۶میلیون و ۷۰۰هزار تومان اجاره واگذار شد. قیمت مسکن برای اجاره یک واحد ۶۲متری و ۱۴سال ساخت در آرژانتین، ۵۰میلیون تومان ودیعه و ۶میلیون و ۵۰۰هزار تومان اجاره است.

آپارتمانی ۱۲۷متری و ۱۹سال ساخت در ایرانشهر با ۵۰میلیون تومان ودیعه و ۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان اجاره واگذار شد. یک خانه ۱۰۰متری و ۳سال ساخت در کشاورز نیز با ۹میلیون و ۷۵۰هزار تومان اجاره و ۵۰میلیون تومان ودیعه معامله شد.

در منطقه ۶ می‌توان واحدهایی با متراژ و سال ساخت متنوع پیدا کرد؛ بنابراین مبلغ رهن و اجاره برای آپارتمان‌های این منطقه در بازه متفاوتی قرار دارد. یک خانه ۱۰۷متری و ۲۹سال ساخت در شیراز به ۱۰۰میلیون تومان ودیعه و ۶میلیون و ۳۰۰هزار تومان اجاره نیاز دارد. همچنین یک واحد ۷۳متری و ۲۶سال ساخت در امیر آباد با ۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان اجاره و ۵۰میلیون تومان ودیعه معامله شد.

واحدی ۵۳متری و ۱۲سال ساخت در یوسف آباد با ودیعه ۵۰میلیون تومانی و اجاره ۵میلیون و ۵۰۰هزار تومان واگذار شد. ودیعه مورد نیاز برای واحدی ۴۴متری و ۲۱سال ساخت در عباس آباد ۲۵میلیون تومان و اجازه آن نیز ۳میلیون و ۷۵۰هزار تومان ایست.

یک واحدی ۸۱متری و ۲۹سال ساخت در قائم مقام با ۶۰میلیون تومان ودیعه و ماهانه ۶میلیون و ۳۰۰هزار تومان اجاره داده شد.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر