|
کدخبر: 129987

صدور مجوز بنگاه املاک در این شهر ممنوع شد!

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از ممنوعیت صدور مجوز دفتر مشاور املاک در این شهر با مصوبه شورای تأمین شهرستان پردیس خبر داد.

سید مهدی هدایت در نشست خبری درباره شهر جدید پردیس گفت: روز گذشته در خصوص متروی تهران پردیس جلسه‌ای داشتیم و نامه نوبخت معاون رئیس‌جمهور به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص قرار گرفتن متروی شهر پردیس در زمره پروژه‌های اولویت‌دار کشور اعلام وصول شد.

وی افزود: به زودی طی هفته‌های آینده شاهد کلنگ‌زنی متروی تهران پردیس با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره واحدهای خالی مسکن مهر پردیس گفت: این واحدها به زودی به متقاضیان واگذار می‌شوند؛ از مردم خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر واحدهای خالی را تحویل بگیرند. درحال‌حاضر پیمانکاران در هر بلوک که واحد خالی باشد، از آن نگهداری می‌کنند اما بعضاً شاهد سرقت بلوک‌های خالی از جمله تأسیسات این واحدها هستیم.

هدایت درباره دلالی واحدهای مسکن مهر پردیس نیز اظهارکرد: دلالی مسکن مهر در شهر جدید پردیس نسبت به سایر شهرها غیرمتعارف و بیشتر است.

وی ادامه داد: کثرت دلال‌ها در پردیس، متأثر از مسائل اقتصادی کشور بوده و با گران شدن مسکن، مردم متمایل به خرید مسکن در پردیس شده‌اند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس یادآور شد: وقتی افزایش قیمت رخ می‌دهد، حضور مردم نیز بیشتر می‌شود. دلال‌ها هم از این فرصت سوءاستفاده می‌کنند. با این حال در شورای تأمین استان، محدودیت صدور مجوز دفاتر مشاور املاک و بنگاه‌های ملکی، تصویب و ابلاغ شده و درحال‌حاضر چند ماه است که دیگر مجوز راه‌اندازی دفاتر مشاور املاک در پردیس داده نمی‌شود.

 

منبع: مهر
  • علی محمد ارسالی در

    به نام خدا ....اینها دلال نیستند عاملان کاهش ارزش پول مردم هستند ولی تعزیرات و ب ازرسان صمت فقط تماشا میکنند در صورتی که می تواند به خاطر اخذ پول کمسیون بالا که تخلف هست آنان را سر جایشان بنشانند اما ا مان از رشوه......و به خاطر خالی نگه داشت ن واحدها مالیات اول از اینها بگیرند چون اینها عاملان فساد هستند والسلام علی عباد الله الصالحین

ارسال نظر