|
کدخبر: 105683

پرونده مسکن مهر کی بسته می‌شود؟

قائم مقام وزارت راه و شهرسازی در امور مسکن با اشاره به اهتمام این وزارتخانه برای تکمیل سریع مسکن مهر کشور گفت: کاستی‌های مسکن مهر با جدیت و سرعت در حال پیگیری است.

راه و مسکن پرونده مسکن مهر کی بسته می‌شود؟

احمداصغری مهرآبادی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اظهارکرد: وزارت راه و شهرسازی تکمیل پروژه‌های مسکن مهر را در اولویت قرار داده و برهمین اساس باید مشکلات و کاستی‌های این بخش به سرعت پیگیری و برطرف شود.

قائم‌مقام وزارت راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: هدف از بازدیدهای ادواری از مسکن مهر پیگیری مسائل و مشکلات و ارائه راهکار به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های مسکن مهر شهرهای جدید کشور است.

 اصغری مهرآبادی با اشاره به ضرورت تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی افزود: امیدواریم کمیته امداد ظرف مدت ۲ هفته نسبت به معرفی و ثبت نام متقاضیان مسکن در قالب طرح اقدام ملی اقدام نماید.

قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با حضور در شرکت عمران شهرجدید هشتگرد در نشستی که با حضور عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی این شهر، فرماندار ساوجبلاغ، مدیران کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز، مشکلات مسکن مهر شهرجدید هشتگرد را مورد بررسی قرار داد.

بر اساس تصمیم‌های این نشست قرار است، شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نسبت به تخصیص زمین برای مسکن خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد البرز اقدام کند.

پیش‌بینی می‌شود حدود ۷۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در البرز، شرایط ثبت نام در طرح ملی مسکن را داشته باشند که با این اقدام سرپناه برای خانوارها تامین خواهد شد.

حدود ۵۰ هزار واحد مسکن مهر از سال ۸۷ در شهر جدید هشتگرد در دست ساخت قرار گرفت که تاکنون حدود ۸۰ درصد این واحدها تکمیل و واگذار شده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها