|
کدخبر: 161059

پلیس های فاسد در خوزستان بازداشت شدند

رئیس کل دادگستری خوزستان از انهدام سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان خبر داد.

دیگر رسانه99 پلیس های فاسد در خوزستان بازداشت شدند

باند حرفه‌ای کلاهبرداری در خوزستان بازداشت شدند برخی از این افراد در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار بودند.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی گفت: با همت و تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان شناسایی و منهدم شده‌اند.

به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: دستگاه قضایی در مسیر تحول خود، در حال برخورد جدی و بدون اغماض با تخلفات درون دستگاهی است و اکنون بیش از هر زمان دیگری، عزم خود را برای مبارزه با فساد جرم کرده و در پنج ماه اخیر حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان سه باند جعل اسناد رسمی، جعل الکترونیکی و کلاهبرداری و مدعی نفوذ در دستگاه قضایی خوزستان را شناسایی و منهدم کرده است.

مرادی تصریح کرد: باند اول اقدام به جعل اسناد رسمی کرده بود، باند دوم جعل الکترونیکی در شبکه CMS دادگستری انجام می‌داد و باند سوم کلاهبرداری، اخاذی و مدی نفوذ بوده‌اند که متاسفانه تعدادی از پرسنل ناجا، دادگستری، اداره ثبت و اسناد و وکیل بوده‌اند که در یک اقدام ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام ۳ باند پلیس‌های فاسد در خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: در این اقدامات ۳۳ نفر از این افراد جرم آنان رشوه، تشکیل شبکه ارتشاء، جعل اسناد رسمی، اخاذی، اعمال نفوذ، انتقال مال غیر، جعل و سرقت اسناد رسمی و زمین‌خواری بوده که وفق مقررات با آنان برخورد شد.

وی تصریح کرد: افرادی که با اقدامات مجرمانه به اعتماد عمومی مردم نسبت به دستگاه قضایی آسیب می‌رسانند، با برخورد قاطعانه و بدون اغماض مواجه خواهند شد.

مرادی افزود: مردم در صورت مواجهه و مشاهده افراد سودجو و زیاده‌خواه تحت هر عنوان و در هر سمت و منصبی، مراتب را فوراً به اطلاع حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اعلام کنند و در دام این کلاهبرداران قرار نگیرند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها