|
کدخبر: 136773

اختصاصی گسترش نیوز:

صدای اعتراض غرفه سازان هم بلند شد / به دادمان برسید!

رئیس انجمن غرفه سازان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت نسبت به تصمیم اخیر ستاد مقابله با کرونا اعتراض کرد.

دیگر رسانه99 صدای اعتراض غرفه سازان هم بلند شد / به دادمان برسید!

با تصمیم ستاد مقابله با کرونا محدودیت‌های جدید کرونایی در تهران وضع شده که تعطیلی دو هفته‌ای برخی صنوف مهم‌ترین این تصمیمات است. اما مصوبه جدید این ستاد، نمایشگاه‌ ها را در هیچکدام از گروه‌های چهارگانه مشاغل دسته بندی نکرده و در بند جداگانه‌ای برگزاری هرگونه نمایشگاه را ممنوع اعلام کرده است.

این تصمیم واکنش فعالان صنعت نمایشگاهی کشور را در پی داشته و در جدیدترین واکنش، رئیس انجمن غرفه سازان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت، اعتراض اعضای این انجمن نسبت به تصمیم اخیر ستاد مقابله با کرونا را بیان کرده است.

در نامه منوچهر جعفری زاده خطاب به حمید زادبوم آمده است:

به استحضار می‌رساند اعضای انجمن صنفی غرفه سازان شامل بر ۱۹۰ شرکت خصوصی و چندین هزار نفر کارمند و کارگر تحت مدیریت ایشان؛ با توجه به مشکلات و فشارهای فراوان حاصل از عدم فعالیت اقتصادی طی ماه‌های گذشته، امید به معدود نمایشگاه هایی که در دوران پاندمی بیماری کرونا با رعایت قوانین و دستورالعمل‌های مصوب وزارت بهداشت، برگزار می‌گردیدند؛ بسته بودند.

مصوبه جدید ستاد مقابله کرونا، که علیرغم پروتکل‌های بهداشتی تهیه شده جهت برگزاری نمایشگاه‌ها از سوی مراجع ذیصلاح و وزارت بهداشت؛ نمایشگاه‌ها را در هیچکدام از گروههای چهارگانه مشاغل دسته بندی نکرده و در بند جداگانه‌ای برگزاری نمایشگاه‌ها را در مناطق زرد، نارنجی و قرمز ممنوع نموده است؛ پایانی است بر تلاش‌های شرکت‌های غرفه ساز جهت مدیریت بحران و خطری است برای بقای مجموعه‌های مذکور و نیز فعالان این صنعت در تمامی حوزه‌ها که سال‌ها در این عرصه فعالیت نموده‌اند.

با توجه به تاثیر مصوبه فوق بر معاش خانواده‌های هزاران نفر از افرادی که در این صنعت بطور مستقیم فعالیت نموده و شاغل می‌باشند؛ از حضرتعالی خواهشمندیم، در صورت امکان جهت تصحیح مصوبه مذکور، با آن ستاد محترم مذاکره و رسیدگی عاجل مبذول فرمایید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها