|
کدخبر: 66847

جزئیات تذکر نمایندگان مجلس به وزیر راه

عضو هیات رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر راه درباره مسکن کارگران را قرائت کرد.

گسترش‌نیوز: علیرضا رحیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه هفتم مهر) تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرای را قرائت کرد.

**تذکر نادر قاضی پور به وزرای کار و راه درباره تسریع در احداث مسکن کارگران به ویژه کارگران ساختمانی

**تذکر قاضی‌پور به رئیس‌جمهوری و وزرای کار، راه و دادگستری با موضوع صدور دستور رسیدگی خاص به حل مشکلات مسکن مهر مسکن

**تذکر قاضی‌پور به آقای صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای صدور مجوز درباره برگزاری کنسرت و تئاترهای مسئله‌دار.

**تذکر محمدقسیم عثمانی به آقای نمکی وزیر بهداشت درباره تسریع در آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی بوکان، همچنین به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عملیات اجرایی باند دوم بوکان به میاندوآب و جاده بوکان به سقز.

**تذکر علاءالدین بروجردی به آقایان اردکانیان وزیر نیرو درباره تسریع در تکمیل لایروبی رودخانه‌ها با هدف جلوگیری از تکرار حوادث تلخ سیل سال گذشته در کشور.

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و ۵ نفر از نمایندگان تهران به رئیس‌جمهوری با هدف تسریع در رسیدگی حق بیمه جانبازان و ایثارگران.

**تذکر سیدمهدی مقدسی به رئیس‌جمهور با موضوع تسریع در تعیین تکلیف سهامداران عمده شرکت‌های هپکو و آذرآب و همچنین پرداخت حقوق معوقه کارگران.

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و ۵ نفر از نمایندگان خانم تهران به وزیر علوم درباره لزوم توجه به جذب نیروهای حق التدریس و حقوق‌های پرداختی در دانشگاه آزاد اسلامی.

**تذکر سیدهادی بهادری به آقای حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم جذب نیروهای نهضتی یک دوره‌ای به مشاور دو دوره‌ای‌ها.

**تذکر محمدرضا پور ابراهیمی به آقای اردکانیان وزیر نیرو درباره تسریع در عقد قرارداد آب شرب کرمان از منابع آبی انتقال خلیج‌فارس.

**تذکر سیده فاطمه ذوالقدر و ۵ تنر از نمایندگان تهران به آقای مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری درباره لزوم توجه ویژه به آثار تاریخی استان تهران و ثبت ملی آنها.

**تذکر محمدرضا پور ابراهیمی نماینده کرمان به آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم دستور پیگیری خط آهن کرمان- یزد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها