|
کدخبر: 55311

عکس لو رفته از گوشی گوگل پیکسل۴

چند روز پیش طرح رسمی گوگل پیکسل ۴ منتشر شد و تا حدودی ما را شگفت زده کرد. حال همانند روش قدیمی گوگل شاهد انتشار تصویری از این گوشی در دنیای واقعی و در دست یک کاربر هستیم.

گسترش‌نیوز: سال گذشته نیز پیش از معرفی رسمی گوگل پیکسل ۳Xl شاهد انتشار تصاویری از این گوشی در دنیای واقعی با ماجرایی جالب بودیم. یک بار pixel ۳Xl در دست یک کاربر در یکی از قطارهای شهری تورنتو دیده شد و یک بار نیز در یک تاکسی شهر لندن جا مانده بود.

gopixel40327.jpg

حال نیز شاهد انتشار تصویری از گوگل پیکسل ۴ در دست یک کاربر هستیم که طبق اعلام وبسایت ۹to۵Google این عکس در لندن ثبت شده است.

gopixel4032700.jpg

موبایل درون قابی پارچه‌ای قرار داده شده که شباهت زیادی به آن چه گوگل برای پیکسل‌های قبلی عرضه کرده دارد. این تصویر طراحی قبلی منتشر شده برای دوربین‌های گوشی گوگل پیکسل ۴ و آرایش مربعی آنها را تایید می‌کند اما متاسفانه اطلاعات بیشتری درباره این گوشی به ما نمی‌دهد.

به گفته ۹to۵Google فردی که این عکس را گرفته، موفق شده جلوی موبایل را نیز ببیند و مدعی شده در Pixel ۴ خبری از ناچ نیست و حاشیه ضخیمی در بالای نمایشگر وجود دارد که محل جای‌گیری دوربین دوگانه سلفی است.

منبع: ‌ای تی رسان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها