|
کدخبر: 325624

معرفی محبوب ترین گوشی های سامسونگ / نسل جوان عاشق این موبایل ها است

گوشی‌های سری آ سامسونگ، که به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ها در بین جوانان شناخته می‌شوند، اکثرا با ظرفیت حافظه داخلی و رم بالا طراحی شده‌اند و دارای کیفیت دوربین نسبتاً مناسبی هستند.

اقتصاد معرفی محبوب ترین گوشی های سامسونگ / نسل جوان عاشق این موبایل ها است

گوشی‌های سامسونگ دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت هستند و اکثرا صفحه نمایشی شفاف و باکیفیت دارند. همچنین، استفاده از این گوشی‌ها برای گردش در فضای مجازی بسیار مناسب است و از شبکه‌های اینترنت ۵G یا ۴G بهره می‌برند.

در این گزارش پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ سری آ در بین جوانان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کنیم.

گوشی سامسونگ سری آ با مدل A۱۴ ۵G ویتنام

این گوشی سامسونگ سری آ با سایز صفحه نمایش ۶.۴ اینچی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی ۱۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی بوده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. همچنین این گوشی سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، ۱۲ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی در پشت داشته و با یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو عرضه شده است.

گوشی سامسونگ سری آ با مدل A۳۴ ۵G ویتنام

این محصول دارای ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی ۱۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی سامسونگ سری آ با سایز صفحه نمایشس ۶.۶ اینچی طراحی شده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را عرضه می‌کند. علاوه بر آن، این محصول سه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی داشته و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است. این محصول از قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی-سامسونگ

گوشی سامسونگ سری آ با مدل A۱۴ ویتنام

این گوشی سامسونگ سری آ دارای ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و با قیمت حدودی ۷.۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این محصول سایز صفحه نمایش ۶.۶ اینچی داشته و ظرفیت حافظه داخلی و رم آن به ترتیب ۱۲۸ و ۶ گیگابایت است. همچنین این گوشی سامسونگ سری آ دارای سه دوربین ۵۰ و ۵ و ۲ مگاپیکسلی بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

گوشی سامسونگ سری آ با مدل A۱۵ ویتنام

این محصول با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۴ گیگابایتی عرضه شده و با قیمت حدودی ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این گوشی سامسونگ سری آ سایز صفحه نمایش ۶.۵ اینچی را در اختیار کاربران قرار داده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. علاوه بر آن، کیفیت دوربین‌های اصلی در این مدل ۵۰ و ۵ و ۲ مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل در نظر گرفته می‌شود.

گوشی سامسونگ سری آ با مدل A۲۴ ویتنام

این گوشی سامسونگ دارای سایز صفحه نمایش ۶.۵ اینچی بوده و با قیمت حدودی ۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. کیفیت دوربین‌های پشت در این مدل ۵۰ و ۵ و ۲ مگاپیکسل بوده و کیفیت دوربین سلفی آن ۱۳ مگاپیکسل است. این گوشی سامسونگ سری آ با ظرفیت حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی عرضه شده و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع: کاماپرس
  • محمد ارسالی در

    تصحیح کنید اولین گوشی. A54 بنویس. نه a1 4

  • اقا ارسالی در

    من سامسونگ a15 4G گرفتم اصلا راضی نیستم .‌ باید شیامی میگرفتم که بهتره متاسفانه با راهنمایی های اشتباه پولمو از دست دادم .لطفا تبلیغ نکنید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها