|
کدخبر: 308994

حضور همزمان ارس خودرو دیزل در نمایشگاه «خودروی تبریز» و «سنگ محلات»

نمایشگاه‌های سنگ محلات و خودروی تبریز به صورت همزمان در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ارس خودرو دیزل (آمیکو)، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران (محلات-نیم‌ور) و بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته (تبریز) در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ مهر ماه در حالی برگزار خواهد شد که ارس خودرو دیزل به منظور توسعه بازار و تعامل هرچه بیشتر با مخاطبان در این دو رویداد بزرگ تجاری حضور خواهد یافت.

آمیکو در نظر دارد تا ضمن ارائه محصولات با مشاوره فنی و همزمان تست خودروهای سنگین، امکان فروش به صورت «تحویل فوری» را نیز برای مشتریان به عمل آورد. به همین منظور محوطه‌ای در کنار غرفه شرکت ارس خودرو دیزل در نمایشگاه محلات جهت تست خودروهای سنگین توسط متقاضیان در نظر گرفته شده است.

تخصیص خدمات ویژه‌ی پس از فروش برای خریدهای عمده و ارگانی نیز از دیگر مواردی است که در این دو رویداد برای مشتریان آمیکو در نظر گرفته شده است.

خودروهای M۲۶۳۱  و محصول ۱۹۲۹C با کاربری میکسر، کمپرسی و باری از جمله محصولاتی هستند که آمیکو ضمن نمایش در نمایشگاه بین المللی سنگ محلات-نیم ور، امکان تست در این نمایشگاه و تحویل فوری آن را برای صاحبان مشاغل و فعالان حوزه صنعت و معدن فراهم آورده است.

نمایشگاه-خودرو۱

ارس خودرو دیزل در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه خودروی تبریز غرفه شماره یک و در محوطه فضای باز غرفه E۸  نمایشگاه سنگ محلات – نیم‌ور، مقدم شما بازدیدکنندگان را گرامی می‌دارد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها