|
کدخبر: 301016

معرفی ردیاب خودرو و بهترین فروشنده ردیاب به صورت آنلاین

برای افرادی که نگران و دلواپس قرار دادن خودروی خود در خیابان های شلوغ و در مکانی دور از مکان فعلی خود می باشند استفاده از چه راهکاری جهت حفظ و تامین امنیت خودرو و به سرقت نرفتن آن عاقلانه می باشد؟ آیا استفاده از دزدگیرهای قدیمی راهکار خوب و مطمئنی می باشد و آیا می توان تنها از آن در جلوگیری از سرقت خودرو و یا بعد از به سرقت رفتن خودرو استفاده کرد؟ پاسخ خیر می باشد زیرا با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش ردیاب خودرو استفاده از این وسیله کاربردی توانسته است برای قبل و بعد از سرقت خودرو راهی اساسی را برای صاحبان آن فراهم کند. افراد با کمک ردیاب خودرو می توانند موقعیت خودرو خود را به صورت آنلاین بر روی نقشه مشاهده کنند.

ردیاب چیست؟

ردیاب چیست؟ آیا با نصب یک ردیاب خودرو نگران به سرقت رفتن خودروی خود نباشیم؟ ردیاب یا همان جی پی اس می تواند موقعیت دقیق خودروی شما را در هر مکانی به شما نشان داده و شما در صورت سرقت خودرو می توانید از روی نقشه پیگیر جای فعلی خودرو شوید و با کمک پلیس آن را بازپس گیرید. خرید ردیاب از دغدغه های اساسی برای خریداران می باشد که نیاز دارند تا محصولی مطمئن و با ویژگی های عالی را از جایی مطمئن تهیه کنند.

انواع ردیاب جهت خرید به صورت آنلاین

جی پی اس خودرو دارای دسته بندی مختلفی می باشند که در دو نوع سیمی و بی سیم در بازار موجود هستند. ردیاب سیمی بهتر است یا ردیاب بدون سیم؟ ردیاب بر اساس مواردی مانند میزان دقت دستگاه، امکانات ردیاب، مقدار نگهداری باتری خودرو و... دارای قیمت مختلفی می باشند که از حدود یک تومن به بالا در بازار موجود است. دو نوع ردیاب سیمی و ردیاب آهنربایی در بازار بیشترین استفاده و طرفدار را دارند. ردیاب آهنربایی بدون سیم نصب می شود و برای افرادی که نیاز به جا به جایی دائمی ردیاب دارند کاربردی می باشد. این ردیاب با یک آهنربای قوی به سطح فلزی خودرو می چسبد و بعد از نصب سیم کارت کار خود را شروع می کند. ردیاب سیمی همان طور که از اسم آن مشخص می باشد نیاز به سیم کشی دارد و با اتصال منبع تغذیه خود به برق خودرو کار می کند. برخی از این مدل ها باتری داخلی هم دارند که در صورت قطع ناگهانی منبع تغذیه یا باتری ماشین تا چند ساعت به درستی کار کنند.

جهت خرید جی پی اس خودرو با کارشناسان فروش پیام جی پی اس با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید.

ویژگی های یک ردیاب خوب کدامند؟

کیفیت یک جی پی اس خودرو با ویژگی های خوب بر طبق خصوصیات مختلفی می باشد که چند مورد مهم آن به شرح زیر است:

  • ضریب بالای دقت در زمان تشخیص دادن موقعیت مکانی خودرو

مهم ترین موضوعی که کیفیت یک ردیاب خودرو را فارغ از مدل بی سیم یا با سیم آن مشخص می کند ضریب دقت دستگاه می باشد. اگر ردیاب دارای ضریب خطای بالایی باشد اختلال در مسیریابی ایجاد می شود و کارایی لازم را نخواهد داشت. باید به دنبال خرید دستگاهی باشید تا به سرعت اطلاعات دریافت شده را به سرور مخابره نماید.

  • ردیاب با سنسورهای اضافی

یکی از ویژگی هایی که باید در خرید ردیاب به آن توجه کنید داشتن سنسورهای بیشتر در آن می باشد. این خصوصیات می تواند باعث تمایز ردیاب ها از یکدیگر شده و در قیمت نهایی آنها هم موثر خواهد بود. انواع سنسور ردیاب مانند سنسور سرعت سنج، سنسور حساسیت به ضربه و ... می باشند که با توجه به نیازتان می توانید در زمان خرید ردیاب به آن ها توجه نمایید.

  • قدرت باتری داخلی ردیاب

ظرفیت باتری ردیاب های خودرو از مهم ترین مواردی می باشد که در کارایی و همچنین قیمت یک ردیاب موثر می باشد. بعضی از مدل های ردیاب خودرو باتری با ظرفیت کمتر از 2000 میلی آمپری دارند که شارژ را به مدت چند روز در خود نگه می دارد.

  • کاربری آسان از طریق اپلیکیشن، وب و پیامک

سخت افزار یک ردیاب خودرو باید بتواند تمام دیتاهای مسیرهای طی شده فرد را در خود ذخیره کند و از طریق وب، اپلیکیشن و یا پیامک در اختیار صاحب خود بگذارد. این اطلاعات به میزان مسافت شما بستگی ندارد و از هر مسافتی باید به درستی کار کند.

معرفی بهترین فروشنده ردیاب به صورت آنلاین

خرید ردیاب به صورت آنلاین هیچ تفاوتی با خرید آن به صورت حضوری ندارد و شما به راحتی و بدون نیاز به دادن هزینه های اضافی جهت مراجعه حضوری به فروشگاه ها یا شرکت های عرضه کننده جی پی اس خودرو می توانید آن را به صورت آنلاین خرید نمایید. اگر شما هم دوست دارید تا ردیابی با کیفیت، با گارانتی و خدمات پس از فروش را به صورت آنلاین خریداری کنید می توانید به سایت پیام جی پی اس مراجعه کنید. شرکت پیام جی پی اس در زمینه فروش اینترنتی محصولات ردیاب و ردیاب خودرو با مجوزهای مربوط به اینماد و درگاه امن پرداخت توانسته است مسیری آسان جهت خرید شما عزیزان فراهم نماید.

دلیل پیشنهاد خرید ردیاب خودرو از این شرکت این است که این شرکت فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد و ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد.شرکت پیام جی پی اس بزرگترین فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید بهترین ردیاب خودرو و جی پی اس می باشد. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید.

 

برچسب ها : ردیاب خودرو,,

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها