|
کدخبر: 297231

مراکز معتبر خرید ردیاب خودرو در شهر شیراز

هر شهر یک مرکز خرید برای یک محصول خاص دارد، مانند بازار فروش مبلمان، بازار کتاب، یا بازار تلفن یا لوازم الکترونیکی. جی پی اس یا ردیاب خودرو یک کار کاملا تخصصی است. بنابراین خرید این محصول یکی از دغدغه های مردم به خصوص در شهر بزرگ شیراز است. با این حال، دلایل متعددی برای بازدید از این مراکز وجود دارد.

به طور کلی، این مراکز محصولات متنوعی دارند و ما به احتمال زیاد محصول مورد نیاز خود را سریعتر و راحت تر پیدا می کنیم. فروشگاه های عمده فروشی نیز در این مراکز یافت می شوند و با مراجعه به آنها می توانیم کالاهای خود را با قیمت مناسب تری تهیه کنیم.

در این مراکز تقریباً همه محصولات یکسانی عرضه می کنند، بنابراین رقابت وجود دارد و هر مغازه دار سعی می کند با محصولات با کیفیت بهتر، مشتری را به سمت خود جذب کند. بنابراین ما می توانیم کالای اصلی و با کیفیت را در این مراکز خرید پیدا کنیم.

پس از بررسی های فراوان مردم محلی و کارشناسان شیراز، این مقاله به معرفی مراکز خرید مهم عرضه جی پی اس خودرو در شیراز اختصاص دارد.

قبل از معرفی مراکز تخصصی ردیاب در شیراز  بهتر است شما خواننده گرامی را با ردیاب و مکانیسم آن آشنا کنیم.

ردیاب چگونه عمل می کند

ردیاب ماشین وسیله الکترونیکی کوچکی است که بر روی خودرو  نصب  می‌شود و در صورت حرکت وسیله نقلیه، تمامی مسیرهای آن ثبت و برای کاربر ارسال می کند. به عبارت ساده تر، ردیاب مکان حامل را به کاربر نشان می دهد.

ردیاب دارای دو قسمت GPS و سیم کارت می باشد. اطلاعات مکان شامل طول و عرض جغرافیایی، سرعت و جهت حرکت، توسط GPS دریافت شده و لحظه به لحظه به روز می شود، ردیاب این اطلاعات را از طریق اینترنت یا پیامک به اپلیکیشن کاربر ارسال می کند.

مسلماً عملکرد هر ردیاب خودرو می‌تواند با هم متفاوت باشد.بنابراین، دانستن نکات مربوط هنگام خرید ردیاب خودرو می‌تواند بسیار به شما کمک کند.

مراکز خرید ردیاب خودرو شیراز

شیراز با جمعیتی نزدیک به دو میلیون نفر یکی از شهرهای بزرگ ایران است. وجود فروشندگان و مغازه های مختلف دستگاه ردیاب خودرو در شیراز برای این تعداد معقول به نظر می رسد. اما در زیر به 4 مرکز معتبر و معروف خرید ردیاب در شیراز اشاره شده است.

یکی از دلایل انتخاب این 4 مرکز معتبر پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنهاست این ویژگی از عوامل حیاتی انتخاب این مراکز معتبر بوده است.

1. دروازه قرآن شیراز

اگر یک نقطه در شیراز باید پر ترافیک باشد و ارزش دیدن داشته باشد، قطعا دروازه قرآن است. دروازه قرآن که یکی از ورودی های اصلی شهر شیراز است همواره پذیرای مهمانان و دیگر مردم است. این مرکز نه تنها برای ساکنان شیراز، بلکه برای کسانی که در شهرهای کوچک اطراف زندگی می کنند نیز مناسب است.

مرکز حراست و امنیت خودرو آرکا با مدیریت جناب آقای اوجی یکی از تخصصی ترین مراکز فعال در زمینه ردیابی اموال و ردیابی خودرو،  و ردیابی افراد می باشد، این مرکز در بلوار قرآن جدید روبروی بیمارستان مادر و کودک غدیر می باشد. و برای نصب و نگهداری خودروهای سواری و سنگین که امکان ورود به شهر شیراز را ندارند بسیار مناسب می باشد.

ردیاب-خودرو

2. خیابان نادر شیراز

دکوراسیون خودرو خوبیار با مدیریت جناب خوبیار زارع یکی از قدیمی ترین مغازه های ردیاب و ضد سرقت خودرو در شیراز می باشد. آدرس آن نبش کوچه ۴۳ خیابان نادر جنب بانک سپه واقع شده است.

این خیابان از قدیم الایام محل استقرار مغازه های تزیینات اتومبیل در شیراز بوده است. به نوعی می توان گفت این خیابان اولین و شاید مهم ترین محل فروش ردیاب خودرو، دزدگیر و لوازم جانبی خودرو در شیراز است. یکی از مهم ترین نکات مربوط به این مرکز میزان دسترسی افراد مختلف به آن است. زیرا این مرکز خرید رادیاب دقیقا در مرکز شهر شیراز قرار دارد.

ردیاب-خودرو۱

3. شیراز، بلوار نصر

این بلوار که دارای دو قسمت شرقی و غربی است از کُلبه (میدان بوستان) شروع و پس از عبور از پل فضیلت و سرداران به میدان ابونصر می رسد. به دلیل نزدیکی این مکان به حافظیه، معمولاً بازار پررونقی برای مشاغل است. این بلوار در قسمت جنوبی شهر شیراز واقع شده است. بنابراین خرید ردیاب خودرو در شیراز مخصوص افرادی است که منزلشان در این مناطق است.

تزیینات خودرو مهراد با مدیریت جناب آقای اعتمادی یکی از جوانان حرفه ای فعال در زمینه دکوراسیون خودرو و ردیابی خودرو در شهر شیراز می باشد. این مرکز در بلوار نصر غربی، بعد از خیابان پاییزان می باشد.

ردیاب-خودرو۲

نحوه ارایه خدمات پشتیبانی ردیاب ماشین

نحوه خدمات پشتیبانی و گارانتی را به چند بخش می توان تقسیم کرد.

  • آموزش
  • خدمات سخت افزاری
  • خدمات نرم افزاری

آموزش پس از خرید از هر یک از مراکز معرفی شده در شیراز بصورت حضوری صورت می گیرد و نحوه استفاده از نرم افزار نیز در وب سایت اورنگ قابل ارائه است. خدمات سخت افزاری و نرم افزاری نیز در ابتدا توسط هر یک از مراکز معرفی شده که خرید توسط آنها صورت گرفته ارائه می شود.

معتبر ترین ردیاب های خودرو در شیراز

یکی از معتبرترین و معروف ترین ردیاب های خودرو برای خرید در شیراز ردیاب اورنگ است. این برند برجسته پیشنهاد بسیاری از کارشناسان از جمله مراکز معتبر ذکر شده در بالا می باشد. انواع مختلف و مدل های متعدد ردیاب خودرو برند اورنگ با ویژگی های منحصر به فرد خود دلیلی است که در شیراز بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. از طرفی درست است که اورنگ در سراسر ایران حضور دارد اما دفتر اصلی شرکت در شیراز است. به همین دلیل پشتیبانی سریع و حرفه ایی را در شیراز تجربه خواهید کرد.

برای بررسی دقیق تر در مورد انتخاب بهترین ردیاب خودرو و نحوه استفاده از آن، نگاهی تخصصی به این دستگاه GPS خودرو ارائه شده است. و مدل های مختلف ردیاب توضیح داده شده است. پیشنهاد می شود قبل از خرید، به وبسایت شرکت اورنگ مراجعه کنید و برای راهنمایی و پاسخ به سوالات با بخش پشتیبانی و فروش تماس داشته باشید.

نویسنده: رپورتاژ
  • امیرعلی ارسالی در

    جی پی اس اورنگ رو از خیلیا شنیدم .. واجب شد برم یکی بخرم .

  • پورنیک ارسالی در

    بسیار تشکر از مکان و بازاری که اعلام کرد ید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها