|
کدخبر: 293784

شرایط پیش‌فروش دناپلاس + جدول مشخصات و قیمت

بر اساس جدیدترین اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو دومین دوره پیش فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی و همچنین طرح جوانی جمعیت اعلام شده است. در این پیش فروش سامانه یکپارچه خودرو، محصولات خانواده دنا پلاس به فروش خواهند رسید.

خودرو شرایط پیش‌فروش دناپلاس + جدول مشخصات و قیمت

به طور دقیق‌تر افرادی که با نام و نشانی شخصی خود در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده‌اند و اولویت آنها به عنوان بخش سوم تابستان به ایران خودرو اعلام شده است و پیامکی از این شرکت دریافت کرده‌اند، می‌توانند در این دوره پیش فروش به شرکت مراجعه کرده و با پیش پرداخت ۱۳۳ میلیون تومان، خودروی دنا پلاس را خریداری نمایند. تحویل این خودرو در ماه شهریور ۱۴۰۲ قرار دارد.

ضمناً، خودروی دنا پلاس توربو شارژ دستی نیز با پیش پرداخت ۱۸۴ میلیون تومان به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد و تحویل آن نیز همزمان با خودروی دنا پلاس خواهد بود.

نکته ۱: اولویت های اعلامی مجاز به ثبت نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه می باشند و تغییر خودرو امکانپذیر نمی باشد.

نکته ۲: متقاضیانی که در اولویت اول پیش فروش سامانه یکپارچه توسط وزارت صمت معرفی شده اند می بایست به منظور خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سامانه ایران خودرو اقدام نمایند و از ثبتنام در سایتهای غیر معتبر و با نشانی های مشابه، پرهیز نمایند.

نکته ۳: سند خودرو به مدت یکسال دررهن شرکت ایران خودرو خواهد بود . هزینه ترهین در هنگام واریز وجه در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو و هزینه فک رهن در موعد یکساله انقضاء مهلت ترهین دریافت و سند از رهن خارج خواهد شد.

جدول دومین دوره پیش فروش محصولات ایران خودرو برای متقاضیان عادی و طرح جوانی جمعیت

ﺧﻮدرو

ﻛﺪ ﺧﻮدرو

ﻣﺒﻠﻎ ﭘﻴﺶ ﭘﺮداﺧﺖ ﻋﻠﻲ اﻟﺤﺴﺎب ( رﻳﺎل )

ﻗﻴﻤﺖ ﻧﻬﺎﻳﻲ ﺧﻮدرو

رﻧﮓ

ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﻓﺮوش

ﻣﻴﺰان ﺳﻮد ﻣﺸﺎرﻛﺖ و اﻧﺼﺮاف

ﻣﻮﻋﺪ ﺗﺤﻮﻳﻞ

دﻧﺎ ﭘﻼس

703

1,333,000,000

در زمان صدور دعوتنامه

ﺳﻔﻴﺪ،مشکی آﺑﻨﻮس،ﺧﺎﻛﺴﺘﺮی ﻣﺘﺎﻟﻴﻚ،ﺗﻴﺘﺎﻧﻴﻮم، آبی ﻛﺒﻮد، ﻧﻘﺮه ای

105359

12 درصد مشارکت و 9 درصد انصراف سالیانه

ﺷﻬﺮﻳﻮر 1402

دﻧﺎ ﭘﻼس ﺗﻮرﺑﻮ ﺷﺎرژ دﺳﺘﻲ

704

1,844,000,000

در زمان صدور دعوتنامه

ﺳﻔﻴﺪ،مشکی آﺑﻨﻮس،ﺧﺎﻛﺴﺘﺮی ﻣﺘﺎﻟﻴﻚ،ﺗﻴﺘﺎﻧﻴﻮم، آبی ﻛﺒﻮد ﻧﻘﺮه ای

105360

12 درصد مشارکت و 9 درصد انصراف سالیانه

ﺷﻬﺮﻳﻮر 1402

 

 

منبع: خودروبانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها