|
کدخبر: 208771

قیمت کارخانه ای دنا پلاس و رانا + جدول

طرح فروش فوق‎العاده ایران خودرو امروز به پایان می‌رسد.

خودرو قیمت کارخانه ای دنا پلاس و رانا + جدول

بیست و چهارمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو، از روز سه‌شنبه ۲۰ مهرماه آغاز شد. ثبت نام ایران خودرو بصورت شبانه‌روزی بوده و نهایتا در پایان روز جمعه ۲۳ مهرماه به اتمام می‌رسد. در این مرحله از فروش فوری ایران خودرو، مشتریان امکان خریداری رانا پلاس، ۲۰۷ پانوراما، دنا پلاس توربو و پارس بنزینی را دارند.دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.

 امروز آخرین مهلت ثبت نام فروش فوق‌العاده جدید خودروهای ایران‌خودرو است. در این طرح رانا پلاس، پژو ۲۰۷، دنا پلاس و پژو پارس بنزینی زیر قیمت بازار عرضه شده و با قرعه‌کشی به مشتریان برنده تحویل داده خواهد شد.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در طرح جدید ایران خودرو، به قیمت ۳۹۰ میلیون و ۸۹ هزار و ۳۲۷ تومان در اختیار برندگان قرار می‌گیرد. این محصول در بازار ۴۶۳ میلیون تومان قیمت دارد.

جدول زیر دربردارنده قیمت انواع خودروهایی است که در این طرح فروخته می‌شود.

قیمت-دنا

منبع: خبر آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    توی بورس قیمت ارزونتر حراج شده. این به این معنی هست که کسایی که از کارخونه خریدن گرون خریدن و باقی مبلغ که کارخونه اضافه گرفته برحسب مقداری که اضافه فروختن برگرده به حساب خریدار؟

ارسال نظر