|
کدخبر: 274576

گران ترین خودرو اجاره ای در کیش

با اجاره خودرو در کیش، می توانید سفرتان به این جزیره زیبا و دوست داشتنی را هیجان انگیزتر و دلنشین‌تر کنید. جاهای دیدنی کیش و تفریحات هیجان انگیز آن، سالانه گردشگران و ماجراجویان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. در کنار تفریحات موجود در جزیره،، بهترین هتل های کیش، بهترین رستوران ها و سرگرم کننده ترین مراکز خرید کیش هم، سفر را برایتان دلنشین‌تر و مهم‌تر از آن به یاد ماندنی‌تر می‌سازد.

اجاره ماشین در کیش می تواند سفرتان را رویایی کند و برای مدت‌های طولانی خاطراتش را در ذهنتان زنده نگاه دارد. تجربه رانندگی با جدیدترین مدل‌ ماشین‌های روز دنیا، یکی از بهترین تفریحاتی است که در جزیره کیش به راحتی امکان پذیر است. در جزیره زیبای کیش اجاره ماشین‌های روز خارجی کار سختی نیست. و می‌توانید با پرداخت هزینه مناسبی خودرو اجاره کنید. و ماشین لوکس مورد نظرتان را سوار شوید.

اجاره خودروهای لوکس در کیش

خودروهای لوکس آمریکایی پر سر و صدا، شاسی بلندهای خاص و برندهایی که نه فقط در ایران که حتی در سطح جهان از سری اتومبیل‌های ویژه هستند در جزیره کیش به سادگی قابل رانندگی هستند! کافیست که ماشین مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید. در فرودگاه، محل اقامت یا هر جای دیگه‌ای که مایل باشید اتومبیل را تحویل خواهید گرفت.

گران ترین ماشین‌های اجاره ای در کیش

گران‌ترین ماشین‌های اجاره ای در کیش شامل لامبورگینی رونتون، بنزهای کلاس‌های C و E ، رنجرور، مازراتی کواتروپورته می‌باشند.

لامبورگینی اوراکان گران‌ترین و معروف‌ترین خودروی جزیره

تا مدتی پیش می‌شد این ماشین را با پرداخت مبلغ بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان، به مدت ۲۴ ساعت اجاره کرد و از رانندگی با این غول ۶۰۰ اسب بخاری لذت برد.

هزینه‌های نگهداری این خودرو بسیار بالاست. برای مثال برای پر کردن باک ۸۰ لیتری این خودرو که از بنزین مخصوص استفاده می‌کند باید حدود ۸ میلیون تومان هزینه کرد.

قیمت این خودرو در بازارهای جهانی ۲۰۰ هزار دلار یعنی حدود ۵میلیارد تومان است.

اجاره خودرو لوکس در کیش امکان پذیر است. البته در حال حاضر این ماشین به علت تصادفی که داشته مدتی امکان پذیر نیست.

رنجرور ایووک

رنجروور ایووک یک شاسی بلند لوکس از برند انگلیسی الاصل لندروور است، بنابراین می‌توان مطمئن بود که ایووک به لیست بلند بالایی از امکانات و تجهیزات مجهز شده است. رنجروور ایووک از نظر آپشن‌ و امکانات رفاهی یکی از کامل‌ترین‌ها در رنج قیمتی خود محسوب می‌شود؛ از جمله آپشن‌های رفاهی رنجروور ایووک می‌توان به مانیتور 8 اینچی لمسی، 8 عدد اسپیکر، تنظیم 12 حالته برقی صندلی راننده، آینه عقب الکتروکرومیک، آینه‌های جانبی تاشو برقی، گرمکن آینه‌های جانبی، نور بالا اتوماتیک (AHBA)، استارت دکمه‌ای، هشداردهنده تغییر لاین، سنسور باران، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باد لاستیک، کروزکنترل، مانیتور 5 اینچی صفحه کیلومتر، نورپردازی داخلی و چندین آپشن دیگر اشاره کرد.

کادیلاک سی تی اس

کادیلاک از جمله خودرو هایی است که علاوه بر ظاهر شیک و لوکس از ساختار داخلی و بدنه مناسبی نیز برخوردار است. کادیلاک «سی تی اس»کوپه نیز همانند موستانگ و کامارو از یک پیشرانه شش سیلندر ۳٫۶ لیتری بهره می‌برد که این موتور توانایی تولید ۳۰۴ اسب‌بخار نیرو و ۳۷۰ نیوتون‌متر گشتاور را برای این کوپه لوکس دارد. مشخصات فنی مشابه این خودروها تا حدودی انتخاب را سخت می‌کند. به‌همین خاطر باز هم مساله کیفیت و متریال مصرفی به‌میان می‌آید تا در انتخاب خود کمی هوشمندانه‌تر عمل کنید. «سی تی اس» کوپه ۶٫۴ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. سواری «سی تی اس» نسبت به موستانگ و کامارو نرم‌تر و دلنشین‌تر به‌نظر می‌رسد.

 

 

شرکت های زیادی در سطح کیش خودروهای بسیار لوکس را با شرایط مختلف و قیمت تقریبا بالا به مسافران اجاره می‌دهند. استفاده از این روش حمل‌و‌نقل باعث می‌شود تا دردسرهای ورود خودرو شخصی به داخلی کیش را نداشته باشید. در مقابل به راحتی با ماشین‌های بسیار لوکس و گران قیمت از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بازدید کنید. نوین رنت یکی از شرکت‌هایی است که با بهترین شرایط این خوردروها را اجاره می‌دهد.

قوانین رانندگی در کیش

  • بستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی حائز اهمیت است.

  • بوق زدن در کلیه معابر ممنوع است.

  • آلودگی صوتی به هر نحوی در جزیره ممنوع است.

  • جریمه‌ها ۲ برابر دیگر جاها محاسبه می گردد .

  • حداکثر سرعت رانندگی در جزیره ۵۰ کیلومتر در خط ساحلی و دیگر نقاط برابر با تابلو های نصب شده می باشد.

  • در خیابان ها و معابر و بلوارهای جزیره کیش دوربین کنترل سرعت نصب شده است و خودرو ها تحت نظارت پلیس می باشند.

شرایط اجاره ماشین در کیش

تمامی شرکت‌های رنت کار شرایط یکسانی دارند پس اگر شرکتی را دیدید که بدون هیچگونه ضمانت و قراردادی ماشین را به شما تحویل داد بدانید که بعدا مشکلات بزرگی برای شما پیش خواهد آمد.

شرایط اجاره

  • گواهینامه معتبر

  • مبلغ ۵.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون بابت ضمانت (پس از تحویل خودرو ،مبلغ به شما عودت داده می‌شود)

  • مبلغ ۵۰۰.۰۰۰ تومان بابت ضمانت خلافی (پس از یک ماه عودت می‌شود)

  • اجاره ماشین در کیش بدون چک امکان پذیر می‌باشد.

برای داشتن یک تعطیلات ایده آل، تجربه رانندگی با یک خودرو لوکس را از دست ندهید. در سفر به کیش هم پیشنهاد می‌کنیم برای اجاره انواع خودروهای لوکس، به نوین رنت سر بزنید و با بررسی قیمت‌ها، یکی از بهترین آن‌ها را برای چند شب اجاره کنید. حتما با اجاره خودرو ، سفری متفاوت تر و هیجان انگیز تر تجربه خواهید کرد؛ پس با هر شرایطی که دارید در این جزیره وقت بگذرانید و از سفرتان لذت ببرید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها