|
کدخبر: 246106

قیمت روز انواع خودرو در بازار + جدول

در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت‌ها در بین خودروهای رانا و دنا شدت گرفته است و در این بین خودروهای پژو در این مدت شاهد کاهش قیمت‌ها بوده‌اند.

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو از شدت گرفتن افزایش قیمت‌ها در بین خودروهای دنا و رانا در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد به طوری که در بین خودروهای دنا مدل معمولی سال ۱۴۰۰ آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۳۶۹ میلیون تومان قیمت خورده است و دنا توربو پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ نیز در این مدت با افزایش قیمت ۴ میلیون تومانی به قیمت ۴۷۴ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای رانا نیز رانا پلاس مدل ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۲ میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۲۶۲ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از ۲۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۷۳ میلیون تومان رسیده است و رانا پلاس پانوراما نیز در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون تومان گران شده است و ۳۰۸ میلیون تومان قیمت خورده است.

در این بین اما خودروهای پژو در این مدت کاهش قیمت ها را تجربه کردند به طوری که پژو پارس مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۲۷۶ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

جدول-خودرو

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها