|
کدخبر: 243685

چطور می توانم با آموزش تعمیرات ایسیو صاحب درآمد ۵۰ میلیونی شوم؟

آموزش تعمیرات ایسیو جز رشته های پردرآمد و تخصصی تعمیرات خودرو است که به دلیل بازار کار خوبی که دارد علاقه مندان زیادی به خود جلب کرده است. این روزها تعداد خودرو روز به روز در حال افزایش است و میزان خرابی های آن نیز بیشتر می شود. از طرفی ایسیو یکی از مهم ترین قطعات در خودرو بوده که در صورت خرابی باید هر چه سریعتر تعمیر شود، تعمیر ایسیو تخصصی بوده و هر تعمیرکاری نمی تواند آن را عیب یابی و مشکلات آن را رفع نماید بنابراین افراد هنگام خراب شدن این قطعه حاضرتد هزینه های زیادی بپردازند. همه این موارد به خوبی نشان از بازار کار عالی و پردرآمد این شغل می دهد. با پشت سرگذاشتن دوره آموزش تعمیرات ایسیو در یک آموزشگاه حرفه ای و یادگیری مهارت های این حرفه می توانید به درآمدهای بسیار بالایی دست پیدا کنید.

اگر از علاقه مندان به تعمیرات خودرو هستید و می خواهید در این زمینه فعالیت داشته باشید، در این مطلب با ما همراه باشید.

آموزش تعمیرات ایسیو

روش های طلایی برای کسب درآمد بالا از آموزش تعمیرات ایسیو

ایسیو یکی از مهم ترین قطعات در خودروهای امروزی است. این قطعه از طریق ارتباط برقرار کردن با قطعات و سنسورهای دیگر خودرو عملکرد خودرو را کنترل می کند. با توجه به نقش مهمی که ایسیو در خودرو دارد، در صورت مشاهده علائم خرابی بایستی هر چه سریعتر عیب یابی و تعمیر شود. تعمیر ایسیو آسان نبوده و نیاز به آموزش های تخصصی دارد. تخصصی بودن کار تعمیرات ایسیو این حرفه را به یکی از بهترین مشاغل مرتبط با خودرو تبدیل کرده است. بنابراین می توان انتظار داشت که از طریق یادگیری این حرفه می توانید به درآمدهای بالا دست پیدا کنید. برای کسب درآمد بالا از این حرفه بهتر است به نکاتی که در زیر اشاره می کنیم توجه داشته باشید:

1-ثبت نام در آموزشگاه حرفه ای

به دلیل بازار کار خوبی که این شغل دارد امروزه در اموزشگاه های فنی حرفه ای بسیاری دوره تعمیرات ایسیو برگزار می شود. اگر می خواهید پس از اتمام دوره آموزشی به بازار کار این حرفه ورود پیدا کنید و کسب درآمد داشته باشید بایستی در انتخاب آموزشگاه دقت نظر داشته باشید . در یک آموزشگاه حرفه ای تعمیرات ایسیو به صورت عملی و زیر نظر اساتید حرفه ای صفر تا صد تعمیرات ایسیو به شما آموزش داده می شود و شما طی دوره می توانید از تجهیزات و ابزارهای کارگاه استفاده کرده و مهارت های خود را ارتقا دهید.

2-تمرین و تکرار

برای آنکه بتوانید از طریق آموزش تعمیرات ایسیو به درآمدهای بالا دست پیدا کنید بایستی تمرین و تکرار بسیاری داشته باشید و با تمام فوت و فن های این شغل آشنا شوید.  بنابراین توصیه ما به شما این است که بسیار تمرین کرده و تجربه خود را تا جایی که می توانید بالا ببرید. تمرین و تکرار باعث می شود به کار مسلط شوید و بتوانید در بازار کار چالش ها را با موفقیت پشت سر بگذارنید.

اگر دوره تعمیرات ایسیو را در یک آموزشگاه خوب سپری کنید می توانید زیر نظر استاد بر روی انواع ایسیو تمرین و کار عملی کنید و از این طریق ایرادات خود را برطرف نمایید.

3-کارورزی

کارآموزی از چند جهت برای شما عزیزان مفید است. اول اینکه شما با کاروزی در کنار یک تعمیرکار حرفه ای کار کرده و با تمام ریزه کاری های تعمیر ایسیو آشنا می شوید. از طرف دیگر کاروری باعث افزایش تجربه شده در کار شده و در روزمه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

به طور کلی برای درآمدزایی از این شغل بایستی آشنایی کاملی با ایسیو، قطعات آن، نحوه کار با ابزارهای تعمیرات ایسیو، مشکلات ایجاد شده در آن، نقشه خوانی، طریقه تبدیل ایسیوها، پروگرام کردن، کدخوانی، تبدیل ایسیو و . . . آشنا باشید.

آشنایی با آموزشگاه برق گستران

با توجه به مواردی که ذکر شد، انتخاب یک آموزشگاه خوب یکی از مهم ترین مواردی است که برای موفقیت و درآمدزایی از شغل تعمیرات ایسیو باید به آن توجه داشته باشید. آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران یکی از بهترین و باسابقه ترین آموزشگاه های تعمیرات ایسیو در تهران است که با خیالی آسوده می توانید در دوره های آموزشی آن شرکت کرده و خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید.

برخی از ویژگی های منحصر به فرد این آموزشگاه عبارتند از:

در آموزشگاه برق گستران شما می توانید زیر نظر اساتید حرفه ای و متخصص تعمیرات ایسیو را یاد بگیرید. اساتید این آموزشگاه تجربه بالایی در زمینه تعمیرات ایسیو دارند.

در برق گستران شما می توانید بر اساس نیازهای مشتریان در بازار کار آموزش ببینید. سرفصل های این دوره به گونه ای تدوین شده است که پس از پایان دوره بتوانید انواع ایسیو را تعمیر کنید.

در برق گستران آموزش ها به گونه ای است که از پایه تعمیرات ایسیو را یاد بگیرید. شرکت در دوره تعمیرات ایسیو نیاز به هیچ پیش نیازی نداشته و همه افراد می توانند در آن حضور پیدا کنند.

کلاس تعمیرات ایسیو در این آموزشگاه مجهز به انواع ابزار و تجهیزات است.

شیوه برگزاری کلاس به صورت عملی بوده و فرصت تمرین و تکرار برای شما عزیزان فراهم شده است.

این آموزشگاه علاوه بر دوره فوق کلاس های آموزشی دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با برخی از دیگر رشته ها در این آموزشگاه آشنا می شویم.

آموزش تعمیرات موبایل

آموزش تعمیرات موبایل با برق گستران

آموزش تعمیرات موبایل از دیگر دوره ها پردرآمد و پولساز در آموزشگاه برق گستران است که  در صورت یادگیری مهارت های آن می توانید صاحب شغلی پردرآمد و پولساز شوید. در این دوره صفر تا صد تعمیرات موبایل از پایه به شما آموزش داده می شود. آموزش ها از پایه بوده و تمامی علاقه مندان به تعمیرات موبایل حتی افرادی که هیچ آشنایی با این رشته ندارند می توانند در این دوره شرکت کرده و تعمیرات موبایل را یاد بگیرند.

شیوه برگزاری دوره به صورت عملی بوده و طی دوره هر یک از کارآموزان با در اختیار داشتن ست ابزار کلیه مباحث آموزشی را تمرین و تکرار می کنند.

اموزش تعمیرات پکیج با برق گستران

آموزش تعمیرات پکیج دوره پرطرفدار دیگری است که با توجه به افزایش نصب پکیج دیواری و نیاز به سرویس دوره ای این دستگاه بازار کار خوبی دارد. دوره تعمیرات پکیج آموزشگاه برق گستران به صورت عملی صفر تا صد نحوه عیب یابی و سرویس انواع پکیج تک مبدل و دو مبدل بوتان، ایران رادیاتور، ایساتیس و . . . را به شما آموزش می دهد. آموزش قطعه شناسی، باز و بسته کردن قطعات، تعمیر و تعویض قطعات، عیب یابی، هواگیری، رسوب گیری و اسید شویی و . . . برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی/https://barghgostaran.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها