|
کدخبر: 234086

بازار خودرو به کاهش قیمت دلار واکنش نشان داد + جدول

امروز ۲۵ دی ماه ۱۴۰۰ رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در بازار با افت ۱ تا ۲ میلیون تومان عرضه شدند.

خودرو بازار خودرو به کاهش قیمت دلار  واکنش نشان داد + جدول

نوسان اندک قیمت پرتیراژهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که امروز دلار افتی نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان در بازار داشت و به گفته فعالان بازار خودرو این عامل یکی از اصلی ترین عوامل اثرگذار بر کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار محسوب می شود.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو انتظار برای مشخص شدن جهت بازار از دیگر عواملی است که موجب شده تا شاهد نوسان های اندک در بازار خودرو باشیم، بطوریکه بازار در حال حاضر شکل انتظاری به خود گرفته است؛ عاملی که به نتایج مذاکرات گره خورده است.

تغییرات پی در پی در بازار در حالی رقم می خورد که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند. تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زده است.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که اکثر پرتیراژهای ایران خودرو امروز افت قیمت داشتند و تنها «سمند سورن پلاس» و «رانا پلاس» در بازار تغییر قیمت نداشته اند.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است درمیان خانواده دنا امروز شاهد افت دو میلیون تومانی در بازار بوده ایم. با این شرایط «دنا معمولی» در بازار با قیمت ۳۴۹ میلیون تومان عرضه شد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم با افت دو میلیون تومانی ۵۱۸ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

اما با توجه ارزیابی بازار «رانا پلاس» هم امروز در بازار بدون تغییر ۳۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

رصد بازار نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» هم امروز ۲ میلیون تومان ارزان شد و این خودرو در بازار ۲۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو ۲۰۶ صندوقدار» هم در بازار افت یک میلیون تومانی داشت و قیمت آن به ۳۰۵ میلیون تومانی رسید. اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز نیز بدون تغییر در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت-خودرو

در میان خانواده سمند نیز امروز شاهد افت یک میلیون تومانی «سمند LX با موتورEF۷» در بازار بودیم و قیمت این خودرو به ۲۷۹ میلیون تومان رسید. از سوی دیگر «سمند سورن پلاس» نیز امروز در بازار بدون تغییر در بازار ۳۱۶ میلیون تومانی شد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها