|
کدخبر: 233727

احتمال وقوع اتفاقی مهم در بازار خودرو

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت:کاهش قیمت دلار باعث می‌شود خودروهای پارکینگی به بازار تزریق شوند.

خودرو احتمال وقوع اتفاقی مهم در بازار خودرو

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفت: عامل اصلی تنظیم بازار و کاهش قیمت‌ ها به تناسب رسیدن عرضه و تقاضا است و این مساله حرف اصلی را در بازار می‌زند.

او افزود: مذاکرات وین نیز با اخباری که به دست می‌رسد تاثیر خوبی بر بازار دارد. همچنین این اخبار خوب باعث کاهش نرخ دلار شده که این اتفاق سبب می‌شود خودروهای پارکینگی به بازار تزریق شوند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • سالار ارسالی در

    دست این مفاسد رو از بیت المال کوتاه کنید دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست ح قوقهای بالا زمین خواری هدیه دادن سکه ان هم با رقمهای بالا دزدی است

  • ابراهیم لیاقت ارسالی در

    با سلام
    متاسفانه نتیجه حمایت غیرمن طقی از تولید کننده و نبود فضای رقابتی مو جب تنبلی و مرگ نوآوری وخلاقیت ودر نتیجه از دست دادن بازارهای جهانی و درنتیجه فرو ش کم ونهایتا سودآوری کم و همچنین تضعیف ا قتصادملی وتحمیل کالای نامرغوب با قیمت با لاتر از قیمتهای جهانی به مردم می شود.
    پس آزاد سازی واردات خودرو اگر همراه با تقویت واحد تحقیق وتوسعه خودروسازان دا خلی با بهره گیری از نخبگان وشرکتهای دانش بنیان داخلی باشد نه تنها موجب ارتقاء کی فیت محصولات داخلی می شود بلکه خودروسازان نیز می توانند با صادات محصولات با کیفیت خود به کشورهایی همچون سوریه عراق یمن ار منستان تاجیکستان افغانستان آذربایجان ونز وئلا وسایر کشورهایی که مناسبات قوی با ای ران دارند و با فروش بیشتر به سودهای کلان برسند ونقطه سربه سر فروش را پایین بیاون د همان کاری که خودروسازان کره وژاپن کرده اند وبعد از آن باز هم به دیگر کشورها ،م حصولات باکیفیت وارزان خود را صادرکنند چر اکه سود بیشتر زمانی حاصل می شود که محصول ات با کیفیت را باقیمت پایین به صورت عمده وتیراژبالا بفروشیم

ارسال نظر