|
کدخبر: 227126

لندکروز خان از راه رسید + تصاویر

تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ جدید شاید از زمان معرفی تاکنون عمده توجهات را به خود جلب کرده باشد اما نسل پیشین سری ۲۰۰ که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۲۱ در بازار حضور داشته هنوز هم طرفداران وفادار زیادی دارد.

خان به عنوان یک تیونر روسی (با کمپانی پروجکت کان اشتباه گرفته نشود) از خودروی لندکروزر ۲۰۰ اکسپدیشن رونمایی کرد. این شاسی‌بلند ژاپنی هم‌اکنون به یک آفرودر قهار تبدیل شده است.

خان-تویوتا-۴

خان متخصص تولید کیت‌های بدنه ویژه و اسپورت برای محصولات تویوتا و لکسوس بوده اما این بار چیزی متفاوت را تدارک دیده است. کیت اکسپدیشن برای ارتباط با روح ماجراجویی لندکروزر طراحی شده و درعین‌حال توانایی‌های آفرود عالی لندکروزر را وارد مرحله جدیدی کرده است. پانل‌های بدنه بازنگری شده بر اساس آخرین فیس لیفت LC۲۰۰ طراحی شده‌اند و خشن‌تر و مدرن‌تر به نظر می‌رسند. در بخش جلو سپر سفارشی آفرود با جلوپنجره منحصربه‌فرد، پلاستیک‌های محافظ و نوار LED به چشم می‌خورند.

تویوتا-خان-۳

کاپوت خودرو نیز دارای ورودی‌های هوا بوده و از خطوط دینامیک سود می‌برد. خان همچنین از قوس‌های گلگیر پهن‌تر و لاستیک‌های آفرود و رینگ‌های ۱۰ پره مشکی برای این خودرو استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های لندکروزر خان می‌توان به اسنورکل، پله‌های جانبی و لاستیک زاپاس فول سایز و سپر جدید با پوشش حفاظتی بیشتر اشاره کرد.

خان-تویوتا-۱

این کیت با اضافه شدن عناصر مشکی‌رنگ به سقف، کیت بدنه و چرخ ها تکمیل شده است. خان به جزئیات فنی کیت اکسپدیشن خود اشاره نکرده اما واضح است که ارتفاع سیستم تعلیق افزایش یافته و از رینگ‌های جدیدی استفاده شده است. با توجه به نشان V۸ روی درب پشتی، این خودرو از نیروگاه ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری یا ۴.۵ لیتری توربودیزل استفاده کرده است. از آنجایی که تحویل نسل جدید لندکروزر به مشتریان مدت‌ها طول می‌کشد بنابراین ارتقای نسل پیشین لندکروزر می‌تواند روشی جدید برای آسان‌تر شدن انتظار تحویل سری ۳۰۰ باشد. خان هنوز قیمت کیت اکسپدیشن خود را اعلام نکرده اما گفته آن را به زودی روانه بازار خواهد کرد.

خان-تویوتا-۲

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها