|
کدخبر: 206393

اتفاق عجیب برای غول خودروسازی کره جنوبی!

سانگ یانگ و Ernst & Young Hanyoung، در اواسط ماه اکتبر ۲۰۲۱ پیشنهادات برتر اول و دوم (جایگزین) را انتخاب خواهند کرد و در ماه نوامبر، قرارداد فروش جدید شرکت منعقد خواهد شد. در ابتدا قرار بود پیشنهادات برتر مناقصه در پایان ماه سپتامبر مشخص شوند.

خودرو اتفاق عجیب برای غول خودروسازی کره جنوبی!

تاکنون سه شرکت عمده پیشنهادات خود را برای خرید سانگ یانگ ارائه کرده‌اند. این سه شرکت عبارتند از: شرکت نوپای Indi EV مستقر در لس آنجلس، شرکت کره‌ای ادیسون موتورز که در تولید اتوبوس‌های برقی فعالیت دارد و یک کنسرسیوم کره‌ای به رهبری Electrical Life Business and Technology. پیشنهادات ارائه شده برای خرید سانگ یانگ نیز مبلغی بین ۹۳۸ میلیون دلار استرالیا تا ۱.۱۷ میلیارد دلار را شامل می‌شوند. شرکت‌های کره‌ای SM Group و K-Pop Motors از ارائه پیشنهاد برای خرید سانگ یانگ خودداری کرده‌اند، چرا که معتقد هستند سانگ یانگ آمادگی تولید خودروهای برقی را ندارد. شرکت امریکایی کاردینال وان موتورز نیز از خرید سانگ یانگ انصراف داده است.

توسعه خودروهای برقی، استراتژی آینده شرکت سانگ یانگ خواهد بود. این شرکت تصمیم دارد تا خط تولید خود در نزدیکی سئول را بفروشد و خط تولید جدیدی را برای مونتاژ خودروهای برقی افتتاح کند. همچنین سانگ یانگ کوراندو برقی نخستین محصول کاملا الکتریکی این شرکت خواهد بود.

سانگ یانگ حدود ۴۷۰۰ نفر کارمند دارد که از چند ماه گذشته، نیمی از آنها به صورت چرخشی در مرخصی دو ساله بدون حقوق هستند و نیم دیگر نیز با کاهش حقوق و مزایا تا ماه ژوئن ۲۰۲۳ ( خرداد ۱۴۰۲) مواجه هستند. تمامی این موارد توسط اتحادیه‌های کارگری پذیرفته شده است.

 

 

منبع: خودروبانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها