|
کدخبر: 203437

وزیر صمت وعده داد: منتظر اتفاقات مهم خودرویی باشید

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با اجرای کامل برنامه های نظام توزیع کالا و خدمات بخشی از تورم کشور که ناشی از نقدینگی به سبب عدم انسجام نظام توزیع می باشد، حل خواهد شد.

خودرو وزیر صمت وعده داد: منتظر اتفاقات مهم خودرویی باشید

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست بررسی پروژه‌های نظام توزیع کالا و خدمات که با حضور معاونان و مدیران مربوطه برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: اگر نظام توزیع کالا و خدمات ارتقاء یابد نقش بسیار حائز اهمیتی در مهار تورم و نقدینگی خواهد داشت که اثرات مثبت خود را بر سفره مردم و معیشت آنها نشان خواهد داد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه زمان بندی اجرای پروژه‌های نظام توزیع کالا و خدمات تا پایان سال باید تدوین گردد، از شروع پروژه های این برنامه از هفته آینده خبر داد.

وزیر صمت در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: اجرای پروژه‌های برنامه باید به صورت مداوم مورد پایش و رصد قرار گیرد که به همین منظور یک ماه آینده (هفته اول آبان ماه) اولین جلسه پایش به منظور بررسی عملکردهای این برنامه برگزار خواهد شد.

همفکری با ذینفعان نظام توزیع کالا و خدمات

فاطمی امین بیان کرد: با ذینفعان این حوزه نیز باید جلسه برگزار شود تا پروژه‌ها و برنامه‌های نظام توزیع از نقطه نظر آنها مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای آنها نیز در این برنامه گنجانده شود.

وی همچنین اعلام کرد: با زمانبندی انجام شده (تا اواسط آبان‌ها) برنامه کامل نظام توزیع کالا و خدمات ابلاغ عمومی خواهد شد.

وزیر صمت در این خصوص یادآوری کرد: برنامه مرتبط با حوزه خودرو نیز تدوین و اهداف کمی، راهبردها و پروژه ها تعریف شده است که در این زمینه نیز با ذینفعان حوزه خودرو جلسه هماهنگی برگزارشد.

  • سعید ارسالی در

    وزیر صمت اول وعده هایی داده عمل کنه بعد دوباره وعده بده البته وعده پوچ الکی برا ی اینا آب نان داره مردم بدبخت بیچاره شده بازیچه این وزیر اگه وعده قیمت فولاد خصو صا میلگرد درست وانجام شد این هم انجام می شه البته هر وعده میده بر عکس میشه یاد وز یر روحانی بکنیم حداقل دروغ نمیگفت

  • bahman ارسالی در

    شما از اداره کشور عاجزید خواهشا بکشید کنار به مردم بیشتر از این زجر ندید

ارسال نظر