|
کدخبر: 201837

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار +‌جدول

بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ با افت قیمت خانواده «سمند» و استپ قیمت خانواده «پژو» روبرو شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که اثرات تصویب طرح ساماندهی در بازار خودرو در حال نمایان شدن است. بطوریکه در کنار محصولات سایپا، ایران خودرویی ها هم با کمی مقاومت با افت قیمت در بازار روبرو شدند. مقاوت پرتیراژهای ایران خودرو از آن منظر بود که خانواده سمند امروز با افت یک میلیونی قیمت در بازار قیمت گذاری شدند و خانواده پژو همچنان با ثبات قیمت در بازار عرضه شد. با این شرایط می توان گفت قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو دو قطبی شد.

روند پیش گرفته در بازار ایران خودرویی ها در حالی است که دلار امروز نوسان رو به بالا داشت با این حال نیمی از پرتیراژهای ایران خودرو شکل صعودی به خود گرفتند و نیمی دیگر در بازار استپ کردند.

 رصد قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX »، «سمند LX با موتورEF۷ » و « سمند سورن پلاس » در بازار افت یک میلیونی داشتند و خانواده پژو هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX »، «سمند LX با موتورEF۷ » و « سمند سورن پلاس » اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده سمند با افت یک میلیونی در بازار روبرو شدند و «سمند LX با موتورEF۷ » در بازار ۲۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد « سمند سورن پلاس » نیز در بازار ۳۰۹ میلیونی شد، با این حال امروز «سمندLX » بدون تغییر ۲۴۲ میلیون در بازار قیمت خورد.

در میان سایر پرتیراژهای ایران خودرو امروز « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» بدون تغییر با قیمت ۲۹۲ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. از سوی دیگر ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که «پژو ۲۰۶ صندوقدار» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار ۲۸۳ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز امروز بدون تغییر در بازار با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت-خودرو

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها