|
کدخبر: 197977

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار+ جدول

پرونده بازار ایران خودرویی ها امروز ۱۴ شهریور۱۴۰۰ با رشد قیمت نسبی قیمت بسته شد.

دامنه اندک نوسان رو به بالای دلار عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو افزایشی شدن قیمت در بازار پرتیراژهای ایران خودرو را به آن نسبت می دهند، عاملی که تاثیری در بازار سایپایی ها نداشت و پرتیراژهای سایپا امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند.

به گفته فعالان بازار خودرو نوسان رو به بالای قیمت دلار در حالی صورت گرفت که روز گذشته و با توجه به شکل نزولی نرخ دلار، بازار خودرو با استپ قیمت مواجه شد، اما امروز و با تغییر روند بازار دلار در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن» رشدی یک میلیونی قیمت را تجربه کردند و دو خودرو «سمندLX» و «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار قیمت گذاری شدند.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX »، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز با افزایش یک میلیونی به ترتیب در بازار ۲۸۹ و ۲۸۲ میلیون تومان قیمت خوردند. اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» امروز تغییری نداشت و در بازار با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان عرضه شد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز در این میان «سمند LX با موتورEF۷ » هم افزایش یک میلیونی داشت و در بازار ۲۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» هم با افزایش یک میلیونی در بازار ۳۱۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «سمندLX » امروز در بازار تغییری نداشت و قیمت آن به ۲۴۲ میلیون تومان رسید.

قیمت-خودرو

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها