|
کدخبر: 196068

آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار+ جدول

امروز ۷ شهریور ۱۴۰۰ بازار پرتیراژهای ایران خودرو نیز همانند سایپایی ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند و به این طریق ترمز رشد قیمت در بازار ایران خودرویی های نیز کشیده شد.

خودرو آخرین قیمت محصولات ایران خودرو در بازار+ جدول

استپ قیمت محصولات ایران خودرو امروز در حالی شکل گرفته که روز گذشته ایران خودرویی ها در بازار شکل افزایشی به خود گرفته بودند، روندی که با افت قیمت دلار امروز تغییر کرد.

فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که نوسان رو به پایین نرخ دلار موجب شده تا روند افزایش قیمت در بازار خودرو متوقف شود و پرتیراژها در بازار بدون تغییر قیمت گذاری شوند.

توقف قیمت در بازار خودرو در حالی رقم خورده که طی دو روز گذشته بازار خودرو با توجه به نوسان رو به بالای نرخ دلار روند افزایشی به خود گرفته بود، روندی که شکل معکوس به خود گرفت.

از سوی دیگر نشست منطقه‌ای بغداد و احتمال بهبود روابط میان ایران و عربستان که بسیاری از آن به عنوان آشتی کنان تهران – ریاض یاد می کنند، از دیگر مواردی است که فعالان اقتصادی معتقدند در صورت تحقق آن شاهد بهبود مناسبات اقتصادی کنار مناسبات سیاسی خواهیم بود. امکان بهبود روابط میان ایران و عربستان از یک سو و اوضاع آشفته در شرق کشور (افغانستان) از سوی دیگر سردرگمی خریداران و فروشندگان را به همراه داشته است.

بطوریکه نوسان قیمت خودرو موجب شده تا حدود زیادی فروشندگان و خریداران در نوعی بلاتکلیفی به سر ببرند و تمایلی برای حضور در بازار از خود نشان ندهند با این شرایط بازار سردرگم در مناسبات سیاسی این روزها سردرگم تر از قبل شده است و تقاضای مصرفی به دلیل کاهش توان مالی در بازار عقب نشینی کرده و در حال حاضر تقاضای سرمایه ای نقش اثرگذار در بازار دارد.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمندLX »، «سمند LX با موتورEF۷ » و «سمند سورن» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز محصولات ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند. با توجه به رصد بازار خودرو می توان گفت «پژو ۲۰۶ صندوقدار» امروز بدون افزایش با قیمت ۲۸۱ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» نیز در میان پرتیراژهای ایران خودرو امروز تغییر قیمت نداشت و در بازار ۲۸۸ میلیون تومان عرضه شد. از سوی دیگر امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» نیز به ۲۵۲ میلیون تومان رسید.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «سمندLX » نیز در بازار تغییری نداشت و قیمت آن به ۲۴۲ میلیون تومان رسید. در این میان «سمند LX با موتورEF۷ » هم بدون تغییر در بازار ۲۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

در میان خودروهای پرتیراژ ایران «سمند سورن» نیز امروز تغییر قیمتی نداشت و در بازار با قیمت ۲۶۵ میلیون تومان عرضه شد. اما در میان محصولات ایران خودرو امروز «سمند سورن پلاس» هم در بازار ۳۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمتی در بازار نداشت.

قیمت-ایران-خودرو

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها