|
کدخبر: 195953

این خودرو برای فروش نیست!

رنو تصمیم دارد تا برای نمایشگاه خودرو مونیخ امسال، خودرویی کاملا الکتریکی در سگمنت سدان موسوم به موبیلایز لیمو را معرفی کند. این خودرو تمام برقی شیک برای استفاده در شرکت‌های حمل و نقل عمومی و ناوگان تاکسیرانی تولید شده است و خریداران شخصی امکان خرید و استفاده از آن را نخواهند داشت.

خودرو این خودرو برای فروش نیست!

موبیلایز لیمو با طول ۴.۶۷ متر، یک سدان سایز متوسط به حساب می‌آید اما استفاده از پیشرانه الکتریکی در این خودرو سبب شده تا فاصله بین‌محوری همچون سدان‌های سایز بزرگ داشته باشد. صندلی‌های عقب فضای کافی برای سه سرنشین بزرگسال را ارائه می‌دهند و دو پورت USB نیز برای استفاده آن‌ها تدارک دیده شده است. چراغ مطالعه قسمت سرنشین، دریچه هوا برای ردیف عقب و دکمه‌های کنترل سیستم صوتی از دیگر تجهیزات رفاهی سرنشینان این خودرو قلمداد می‌شوند.

طراحان رنو سعی کرده‌اند تا خودرویی فوق‌العاده راحت برای سرنشینان عقب طراحی کنند اما از راننده نیز غافل نبوده‌اند. ترکیب صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی پشت آمپر و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم سرگرمی، رانندگی با این سدان برقی را برای راننده به کاری دلچسب تبدیل می‌کند. همچنین یک یخچال کوچک بین دو صندلی جلو خودرو تعبیه شده است.

۲-موبیلایز-لیمو

موتور الکتریکی نصب شده روی موبیلایز لیمو ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند که برای یک سدان متوسط کافی به نظر می‌رسد. پکیج‌ باتری‌های ۶۰ کیلووات ساعتی نیز وظیفه تامین انرژی این پیشرانه را برعهده دارند. شتاب صفر تا صد ۹.۶ ثانیه و محدوده برد ۲۵۰ کیلومتر از دیگر مشخصات فنی این سدان الکتریکی فرانسوی هستند.

از جمله تجهیزات و امکانات رنو موبیلایز لیمو می‌توان به این موارد اشاره کرد: کروز کنترل تطبیقی، رادار نقطه کور، هشدار برخورد از عقب، صندلی‌های گرم شونده و فرمان گرم شونده، چراغ‌های LED، دستگیره‌های در فلش دار و رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی. انتظار می‌رود این سدان در سال آینده میلادی مهمان جاده‌های اروپا باشد.

منبع: خودروبانک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها