|
کدخبر: 194970

آخرین قیمت محصولات سایپا در بازار+ جدول

رصد خودروهای پرتیراژ سایپا نشان دهنده آن است که امروز دوم شهریور ۱۴۰۰ سایپایی‌ها بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شدند، ایران خودرویی‌ها نیز امروز شکل ثبات قیمت داشتند.

خودرو آخرین قیمت محصولات سایپا در بازار+ جدول

فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که طی روزهای گذشته نوسان رو به بالای نرخ دلار موجب شده بود تا بازار خودرو همانند سایر بازارهای داریی روند افزایشی داشته باشد.

هرچند نوسان نرخ دلار بر روند قیمت خودرو اثرگذار بوده، اما این روزها عدم اطمینان از وضعیت نوعی بلاتکلیفی در بازار را به وجود آورده است، بطوریکه در حال حاضر رغبتی برای خرید و فروش خودرو وجود ندارد و خریداران و فروشندگان فعلا دست از معامله کشیده اند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR » ،«کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «کوییک R » بدون تغییر قیمت در بازار ۱۷۷ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی بازار محصولات پرتیراژ سایپا نشان دهنده آن است که «کوییک معمولی» هم در بازار پرتیراژها بدون تغییر و با قیمت ۱۷۰ میلیون قیمت گذاری شد.

براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «تیبا صندوقدار» و «تیبا ۲» هم بدون افزایش قیمت در بازار به ترتیب ۱۵۰ میلیون و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شدند. «ساینا» هم که روز گذشته رکورد قیمت در بازار را شکسته بود امروز بدون تغییر در بازار ۱۶۱ میلیون تومان قیمت خورد.

 همچنین با رصد بازار خودرو می‌توان گفت قیمت کارخانه ای شاهین نیز به ۲۹۱ میلیون تومان است. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر این خودرو در بازار ۳۵۳ تا ۳۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شود، اما با توجه به اینکه هنوز سند شاهین در رهن است و بسیاری تمایل به خرید و فروش های متفرقه ندارند نمی توان قیمت قطعی این خودرو را اعلام کرد.

قیمت -محصولات- سایپا


 

منبع: اقتصادنیوز
  • جبار ارسالی در

    من تیبا صندوق دار خریدم شش ماهه. خیلی عالیه کم مصرف و پرشتاب و محکم. ۱۹۰ تا رو باهاش رفتم عشق است تیبا

  • وطن ارسالی در

    كسب سود نامشروع و عدم پاسخگویی مسئولین د ولتی نسبت به عملکرد مسئولان صنایع خودرو و شانه خالی کردن از بار مسئولیت گرانی ها 10 برابری خودرو شده مشکلی خاص برای کشور و عدم اطمینان ملت به مسئولان دولت
    جرا آقای رئیسی نسبت به خیانت مسئولان ص نایع خودرو و نماینده بی چون چرا ایشان آ قای شیوا برخورد قانونی نمی کنند . چرا در بحث خودرو شفاف سازی نمی شود چرا یک بنز مدل بالا با هزینه کم درست می شود اما مسئ ولان خائن صنایع خودرو همیشه از ضرر صحبت می کنند ؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها