|
کدخبر: 193395

هاچبک خشن و جذاب ژاپنی از راه رسید + تصاویر

نیسان از نوت نیسمو به‌عنوان جدیدترین محصول بازوی پرفورمنس خود رونمایی کرده است.

خودرو  هاچبک خشن و جذاب ژاپنی از راه رسید + تصاویر

ویژگی‌های ظاهری این نسخه که از خودروی مسابقه‌ای فرمول E نیسان الهام گرفته بلافاصله آن‌را از نسخه معمولی متمایز می‌کنند. این ویژگی‌ها شامل اسپلیتر قرمزرنگ جلو، رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی، قاب قرمزرنگ آینه‌های جانبی، باله رکاب‌های قرمزرنگ و بخش عقبی تهاجمی با سپر و دیفیوزر متفاوت می‌شود.

نیسمو۲

تغییرات این نسخه در داخل کابین هم ادامه پیدا کرده و شامل صندلی‌های اسپرت با روکشی از ترکیب پارچه و چرم مصنوعی می‌شود. این صندلی‌ها همچنین از لوگوی دوخته شده نیسمو و دوخت قرمز و خاکستری هم بهره‌مند هستند.

در قوای محرکه نوت نیسمو اما هیچ تغییری صورت نگرفته و به همان سیستم e-Power نسخه معمولی مجهز است. این سیستم از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری سه سیلندر به‌عنوان ژنراتور و دو موتور الکتریکی برای به حرکت درآوردن چرخ‌ها تشکیل شده و ۱۳۴ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. البته نسخه نیسمو به سه حالت رانندگی مختلف مجهز شده که یک از آن‌ها نیسمو نام دارد و پاسخگویی و شتاب بهتری را ارائه می‌کند. دو حالت دیگر بنام‌های معمولی و اقتصادی هم به‌طور خاص برای این مدل تنظیم شده‌اند رانندگی راحت‌تری را فراهم می‌کنند.

نیسمو۳

به گفته نیسان، ویژگی‌های ظاهری نوت نیسمو داون‌فورس بیشتری تولید می‌کند که این موجب بهبود ثبات خودرو در سرعت‌های بالا می‌شود. این نسخه همچنین به‌منظور ارائه هندلینگ بهتر، از تنظیم منحصربه‌فرد تعلیق هم برخوردار است. نیسان فعلاً قیمت نوت نیسمو را اعلام نکرده اما امسال فروش آن در ژاپن آغاز خواهد شد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها