|
کدخبر: 193141

ساینا پلاس رسما گران شد!+ جزییات

در پی صدور دعوتنامه های جدید ساینا آپشنال یا همان ساینا پلاس از سوی گروه خودروسازی سایپا، قیمت جدید این سدان اقتصادی و ارتقا یافته مشخص شد.

خودرو ساینا پلاس رسما گران شد!+ جزییات

در حال حاضر قیمت مصوب ساینا EX (معمولی) در کارخانه سایپا ۱۰۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان است. بر اساس این قیمت، سایپا قیمت ساینا آپشنال (پلاس) را ۱۲۱ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان اعلام کرده است. این قیمت مربوط به نسخه سفید این خودرو بوده و هنوز قیمت رنگ های دیگر آن مشخص نشده است. از سویی تا به امروز عرضه ساینا پلاس با رنگ سفید صورت گرفته و رنگ های دیگر آن به بازار نیامده است.

نگاهی به ساینا پلاس سایپا :

ساینا پلاس یا همان نسخه آپشنال این خودرو، در بحث امکانات جایگاه بالاتری را نسبت به نسخه EX دارد. این خودرو مانند سایر اعضای خانواده X۲۰۰ سایپا به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ مجهز است و جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر به چرخ های جلوی ساینا آپشنال می رساند. در این خودرو هم به رسم تغییرات اخیر بر روی پیشرانه M۱۵، دریچه گاز برقی دیده می شود.

ساینا پلاس در بحث نمای بیرونی دارای جلو پنجره و زیر سپرهای مشکی رنگ است و از سویی روی درهای جلوی آن نشان پلاس دیده می شود. همچنین از کاسه چراغ های مشابه به کوییک و دستگیره های آسان بازشو به همراه شیشه های دودی عقب در سایپا آپشنال استفاده شده است.

ساینا آپشنال در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، ترمز ABS، EBD، سیستم ضد سرقت ارتقا یافته، تریم داخلی چرم مصنوعی، غربیلک فرمان طرح D، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه الکتریکی دستی، شیشه ها و آینه های برقی، سنسور پارک و دوربین عقب، رهیاب ماهواره ای، نمایشگر لمسی با قابلیت اتصال مستقیم به تلفن همراه و… مجهز است. مشتریان در زمان تکمیل وجه می توانند امکاناتی مانند رینگ آلومینیومی را به صورت سفارشی خریداری کنند.

منبع: اسب بخار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها